سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 49826
منبع : خبرگزاری فارس
در جام رمضان فوتسال قم رخ داد

تداوم پيروزي‌هاي مدافعين حرم در قم / جنگ صعود بين 3 مدعي گروه دوم

قم نيوز : قم نیوز: دومين مرحله از دور دوم رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان باشگاه‌هاي استان قم با تداوم پيروزي‌هاي تيم شهداي مدافع حرم قم و توقف مدعيان در گروه دوم به پايان رسيد.
تداوم پيروزي‌هاي مدافعين حرم در قم / جنگ صعود بين 3 مدعي گروه دوم
به گزارش قم نیوز، هشت تیم حاضر در مرحله دوم مسابقات دومین دوره فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم دومین بازی خود را نیز پشت‌سر گذاشتند تا در گروه نخست صعود تیم شهدای مدافع حرم قطعی شود اما در گروه دوم سه تیم مدعی صعود هستند.

در حالی که هشت تیم حاضر در مرحله دوم در دو گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند، شب دوم دیدارهای این مرحله در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پیگیری شد و فوتسالیست‌های تیم شهدای مدافع حرم در گروه نخست این مرحله دومین مسابقه خود را با برتری دو بر یک برابر تیم صدراسیستم به پایان رساند.

دومین بازی از گروه نخست مرحله دوم فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم نیز بین تیم‌های شهدای نیروگاه و مصالح ساختمانی آسیا به انجام رسید که در این دیدار فوتسالیست‌های تیم شهدای نیروگاه با شکست عجیب و قریب 6 بر پنج میدان را ترک کردند تا با ایستادن در انتهای جدول عملا شانس صعود را از دست بدهند.

در گروه دوم مرحله دوم بازی‌های جام رمضان فوتسال قم نیز دو بازی حساس به انجام رسید و در یکی از آنها تیم امیران اسپرت برابر بازار بزرگ شمسه با تساوی دو بر دو متوقف شد اما همچنان با کسب چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفته است.

دیدار تیم‌های سرای کلبه (الف) و دل‌سوختگان اهل بیت دومین دیدار این گروه بود که یکی از پرگل‌ترین بازی‌ها نیز لقب گرفت اما در پایان این تیم دل‌سوختگان اهل بیت بود که با نتیجه هفت بر یک حریف خود را در هم کوبید تا در شب پایانی همچنان بخت صعود به مرحله بعد را داشته باشد.

در جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله دوم تا پایان شب دوم بازی‌ها، تیم شهدای مدافع حرم با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت دو صدرنشین است، تیم مصالح ساختمانی آسیا با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رده دوم جای دارد و تیم‌های صدراسیستم با یک و شهدای نیروگاه بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

در گروه دوم این مرحله نیز تیم امیران اسپرت با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در صدر جای گرفته، تیم بازار بزرگ شمسه با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رده دوم قرار دارد، دل‌سوختگان اهل بیت با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج سوم است و سرای کلبه بدون امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqva5.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما