دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 31816
منبع : پايگاه خبري پليس
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي قم خبر داد؛

دستگيري سارق دستگاه هاي خود پرداز

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري سارق حرفه اي به اتهام کلاهبرداري از مراجعين خودپردازها خبر داد.
دستگيري سارق دستگاه هاي خود پرداز
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدي قدمي" در تشريح اين خبر گفت: با شکايت چند تن از شهروندان مبني بر کلاهبرداري فردي از مراجعين دستگاه هاي خودپرداز، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: متهم با اين شگرد که به دليل تکميل ظرفيت برداشت وجه نقد از کارت خود، نياز فوري به پول دارد و پس از برداشت از حساب شاکيان، آن را به صورت کارت به کارت بازمي گرداند،‌افراد را اغفال کرده و پس از دريافت وجه و در حين مراحل انتقال، به سرعت کارت را از دستگاه خارج و با موتورسيکلت اقدام به فرار مي کرده است.

وي اظهار داشت: با تلاش ماموران کلانتري ۱۱ و با انجام اقدامات فني، متهم شناسايي ودر يک عمليات پليسي دستگير شد، ۷ فقره سابقه کيفري وي به همراه شواهد و مدارک موجود دليلي بر اعتراف متهم به بزه انتسابي بود که در نهايت با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم عنوان داشت: تا کنون ۱۰ نفر از مالباختگان شناسايي شده و تلاش پليس براي شناسايي ساير آن ها نيز ادامه دارد.

سرهنگ قدمي در پايان به شهروندان توصيه کرد: از پرداخت هر گونه وجهي و با هر گونه عذري به افراد ناشناس خودداري نموده و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهيد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciqvap.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما