شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : 36992
نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های مسابقات اسکیت جام فجر در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم از مشخص شدن نفرات برتر تمام رده‌های سنی مسابقات اسکیت قهرمانی جام فجر در استان خبر داد.
معرفی برترین‌های مسابقات اسکیت جام فجر در قم
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی سلطانی گفت: هیئت اسکیت استان قم همانند سایر هیئت‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی هیئت اسکیت استان به این مناسبت، برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های اسکیت ایستگاهی جام فجر بود؛ این پیکارها با رقابت بیش از ۵۰ اسکیت‌سوار برگزار شد و نفرات برتر خود را در تمام رده‌های سنی شناخت.

نایب رئیس هیئت اسکیت استان قم افزود: مسابقات اسکیت چند ایستگاهی جام فجر در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان طراحی و با حضور بیش از ۵۰ اسکیت‌باز به شکلی جذاب و با کیفیت به میزبانی سالن ورزشی فرهمند موحد قم برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در ادامه طرح استعدادیابی هیئت اسکیت قم با هدف شناسایی نخبه‌های این رشته ورزشی برگزار شد، ضمن اینکه قصد داشتیم با شناسایی برترین‌ها تیم قوی را به نمایندگی از هیئت قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور کنیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: مسابقات از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود و مراسم اختتامیه و اهدای حکم و مدال نفرات برتر این دوره نیز با حضور معاون توسعه امور ورزش و رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد: هیئت اسکیت علاوه بر تلاش برای توسعه بخش قهرمانی این رشته، در زمینه همگانی کردن اسکیت در قم نیز تلاش زیادی انجام می‌دهد و بر همین اساس یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود در تقویم سالانه هیئت را برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های همگانی اسکیت قرار داده است.

وی ادامه داد: در مسیر همگانی کردن ورزش اسکیت امکان کشف استعدادهای جدید این رشته نیز برای ما فراهم شده است و بعد از برگزاری ۹ دوره مسابقات استانی در سال جاری تا پایان سال برنامه‌های دیگری نیز داریم که به موقع اجرا خواهیم کرد.

سلطانی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مربیان هیئت اسکیت قم، نفرات برتر رقابت‌های جام فجر و همچنین مسابقات برگزار شده در ماه‌های قبل، به اردوی آماده‌سازی تیم منتخب هیئت دعوت شدند و زیر نظر مربیان این تیم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌شوند.

این مسئول گفت: جشنواره مسابقات اسکیت چند ایستگاهی کشور به میزبانی هیئت اسکیت استان خوزستان قرار است که اسفندماه امسال در شهر آبادان برگزار شود و به همین دلیل برترین‌های اسکیت قم در اردوی آماده‌سازی برای اعزام به این پیکارها قرار دارند و نسبت به کسب مقام‌های برتر این دوره از رقابت‌ها به این تیم و نفرات اعزامی آن امید زیادی داریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcir3ap.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما