شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : 14130

ارشاد قم و اهدای مجدد لوح‌های هدیه گرفته شده!

قم نيوز : وبلاگ قم نیوز یک محل غیر رسمی برای نوشتن از آن چیزهایی است که اگر به صورت رسمی و خبری نوشته شوند، باعث ناراحتی یا جهت گیری‌های ناخواسته می‌شوند. این بخش توسط خبرنگاران و خوانندگان قم نیوز نوشته می شود و مسوولیت آن به عهده قم نیوز است.
ارشاد قم و اهدای مجدد لوح‌های هدیه گرفته شده!
غیر رسمی نوشتن گاهی اوقات راحت تر از خبر نوشتن و رسمی نوشتن است و گاهی اوقات سخت تر. راحتی آن در این است که لازم نیست قالب های مرسوم خبری را به کار بگیرم و سختی آن در اینکه اینجا یک سایت خبری است و با یک وبلاگ فرق دارد.

به هر حال وبلاگ قم نیوز را برای نوشته های غیر رسمی افتتاح کرده ایم و فعلا من در آن می نویسم.

سوژه برای نوشتن زیاد است ولی چیزی که الان باعث شد تا قلم به دست بگیرم و بنویسم، تذکر یکی از همکارانم در مورد نوشته زیر لوح اهدایی مدیرکل ارشاد استان قم به مدیرعامل شرکت آبفای قم بود. لوحی که با حضور وزیر ارشاد اهداء شد و حاشیه جالی دارد!


اگر به نوشته ریز پایین لوح دقت کنید، متوجه می شوید که نوشته است: اهدائی بسیج اساتید دانشگاه قم، 1389 با کمی پیگیری متوجه شدیم که این لوح در سال 1389 به مدیرکل ارشاد اهداء شده است و اکنون توسط ایشان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل شرکت آبفای قم اهداء می شود!

جا داشت مدیرکل ارشاد قم به جای اهداء لوح تکراری موجود در انبار، از آثار هنری هنرمدان قمی خریداری می کرد و با بودجه مصوبی که در این زمینه دارد، هم از کار هنرمندان تقدیر می کرد و هم هدیه تکراری نمی داد!

البته سفر وزیر ارشاد به قم حاشیه های بسیار جالب دیگری هم داشت که از خیر نوشتن آنها می گذرم و فقط به مدیر کل ارشاد قم و هیات همراه توصیه می کنم هر وقت سوار آسانسور می شوید، چهار قل خواندن را به سفارش دکتر لاریجانی، فراموش نکنید که ضرر خواهید کرد :)

خب اولین پست وبلاگ قم نیوز را همین جا به پایان می برم. اگر سوژه یا ایده ای برای نوشتن پست های وبلاگ دارید از طریق بخش تماس با مای سایت یا به شکل نظر بگذارید تا درباره آنها هم بنویسیم.

مدیرمسوولخ
https://qomnews.ir/vdciuzaz.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

صدر
قشنگ بود
گیر خوبی دادی
مهرداد
واقعا براي مديركل ارشاد قم بايد تاسف خورد كه نتوانست شان يكي از شهداي والا مقام هشت سال جنگ تحميلي را كه در عمليات فتح خرمشهر حضور داشت را حفظ كند و تقدير ناشايست را از برادر اين شهيد بزرگوار به عمل آورد.

واقعا ارشاد كه اين همه هزينه نمايشگاه‌ها و همايش‌ها و هفته‌هاي فرهنگي مي‌كند و ميليون‌ها بن كتاب را به اين و آن به صورت رايگان مي‌دهد نمي‌توانست يك لوحي در خور شان خانواده شهيد توكلي‌بينا تهيه و اهدا كند.
جالب اينكه برادر شهيد توكلي‌بينا كه مديركل ارشاد به عنوان خانواده شهيد از وي تقدير كر از مديران شايسته استان و مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري قم است
محمد
واقعا برای ارشاد قم متاسفم، وزیر هم که دیگه هیچی
محمد
آقا مهرداد عزیز، ارشاد قم کی برای نمایشگاهها و جشنواره هایش هزینه کرده، الان من از سال 90از ارشاد طلبکارم، جشنواره های آبکی هم که قربون برگزار نکردنش، فقط میخان آمار بدن ما فلان کار را کردیم، ولی واقا جا داشت مسئولین ارشاد از خانواده آن شهید والا مقام به طوری دیگه تقدیر میکردند