جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 28658
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

تقویت تولید داخل راهبرد مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: اگر بخواهیم به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم باید نسبت به تقویت تولید داخل اهتمام جدی داشته باشیم.
تقویت تولید داخل راهبرد مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش قم نیوز، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه اظهار داشت: تولید محصولاتی که در گذشته به صورت وارداتی به کشور وارد می‌شدند، امروز سهم بسزایی در جلوگیری از خروج ارز از کشور و رشد دانش علمی و کیفی محصولات به‌وسیله نیروهای بومی دارند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم هدف از بازدید واحدهای صنعتی را رسیدگی به مسائل واحدها عنوان کرد و گفت: حضور در محل واحدهای صنعتی موجب درک متقابل مشکلات شده و می‌توان با همکاری مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی نسبت به حل مسائل در حد توان اهتمام ورزید تا موجب شکوفایی تولید داخل با هدف گام بر داشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی شد.
 
وی در پایان اظهار داشت: در این بازدید که جمعی از معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی قم حضور داشتند از واحدهای صنعتی رازین پلیمر، سپید آردن لطیف و رنجبر واقع در فاز دوم شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcivqar.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما