قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: اینکه در شرایط فعلی جمهوری اسلامی ایران در جهان تاثیر گذار است و در منطقه حرف اول را می‌زند به خاطر تلاش‌ها و مجاهدت‌های امثال شهید طهرانی مقدم است.
شهید «طهرانی‌مقدم» ایران را به یکی از برترین قدرت‌های موشکی دنیا تبدیل کرد
به گزارش قم نیوز، پنج شنبه شب محمد صادق صالحی منش در مراسم یاد بود شهدای غدیر و بزرگداشت شهید طهرانی مقدم در مسجد اعظم قم اظهار کرد: فعالیتهای شهید طهرانی مقدم در بحث موشکی ایران را به یکی از قدرت‌های بر‌تر موشکی دنیا تبدیل کرد.

استاندار قم افزود: اینکه در شرایط فعلی جمهوری اسلامی ایران در جهان تاثیر گذار است و در منطقه حرف اول را می‌زند به خاطر تلاش‌ها و مجاهدت‌های امثال شهید طهرانی مقدم است.

وی با بیان اینکه قدرت حزب الله لبنان در اثر حمایت‌های ایران است تاکید کرد: امروزه نام سردار سلمیانی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است و این مسئله علاوه بر تامین آسایش کشورمان در کنار کشورهایی چون لبنان، باعث زمین گیر شدن آمریکا در منطقه شده است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماجرای اخیر اسید پاشی‌های اصفهان گفت: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند بدون هیچ سند و مدرکی این جنایت هولناک را به نام حزب اللهی‌ها تمام کنند.

صالحی منش خاطر نشان کرد: اصفهان شهر و تمدن و فرهنگ است و مردم اصفهان وامدار شهیدانی چون کاظمی و خرازی هستند و این اتهامات علیه مردم مومن اصفهان، به هیچ وجه شایسته و مطابق با حقیقت نیست.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از وجود پدیده بد حجابی در جامعه در اثر تساهل و تسامح در جامعه است تصریح کرد: ما تابع نظام مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب امام خمینی (ره) هستیم ودر این مکتب اعمال جنایتکارانه نظیر حوادث اصفهان محکوم و ناپسند است.

استاندار قم با اشاره به اینکه آمران معروف و ناهیان منکر در شهر قم تحت ضوابطی و زیر نظر آیت الله سعیدی فعالیت می‌کنند گفت: اتهاماتی که نسبت به این انسانهای شریف مطرح می‌شود به هیچ وجه واقعیت ندارد و دشمنی که در همه عرصه‌ها در برابر نظام جمهوری اسلامی زانو زده است از این طریق می‌خواهد شکست‌های خود را جبران کند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcivrar.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما