چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 31708
منبع : روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم
فرمانده سپاه استان قم:

خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را به جزای اعمال ننگینشان رساند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: خداوند منافقین کوردل که قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را در خیال باطل خود می‌پروراندند، در کمینگاه عملیات مرصاد به جزای اعمال ننگینشان رساند.
خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را به جزای اعمال ننگینشان رساند
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد با گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در مرداد ۶۷ و همچنین نکوداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در این عملیات سرنوشت ساز، بیان کرد: منافقین کوردل که در دامان صدام و اربابان کوردل خود پرورش یافته بودند، زمانی که قطعنامه ۵۹۸ پذیرفته شد به زعم باطل خود احساس کردند بین مردم و حاکمیت نظام اسلامی فاصله و خلأ ایجاد شده است.

وی با ذکر این نکته که منافقین از انس و علاقه امت به نظام و امام و تبعیت مردم از ولایت غافل بودند بیان کرد: آنها با توهمی که از ایجاد خلأ بین مردم و نظام در سر می‌پروراندند، استفاده کرده و با پشتیبانی صدام و استکبار جهانی به مرزهای میهن اسلامی یورش بردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به سابقه دیرینه جنایات منافقین در کشور ادامه داد: آنها از اول پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستادند و عده زیادی از هموطنان بی گناه ما را به شهادت رساندند و خداوند منافقین را در کمینگاه عملیات مرصاد به جزای اعمال ننگینشان رساند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcivyap.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما