پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 49925
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم کاراته پاس قم خبر داد

آغاز آماده‌سازی کاراته‌کاهای پاس برای قدرت‌نمایی در لیگ‌‌های کشور

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم کاراته باشگاه پاس قم از آغاز مراحل آماده‌سازی تیم‌های دو رده سنی این باشگاه برای حضور موفق و قدرت‌نمایی در لیگ‌های سال 1396 کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.
آغاز آماده‌سازی کاراته‌کاهای پاس برای قدرت‌نمایی در لیگ‌‌های کشور
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم پایدار، اظهار کرد: برای اینکه تیمی متشکل از بهترین‌های کاراته قم را روانه رقابت‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور کنیم، یک رقابت انتخابی برای کاراته‌کاهای این دو رده در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری پیکارهای انتخابی به تمامی مربیان و مدیران باشگاه‌های کاراته قم اطلاع‌رسانی شده و از کاراته‌کاهای این دو رده سنی خواستیم که آمادگی خود را برای حضور در مسابقات اعلام کنند تا این رقابت‌ها را در 6 وزن نوجوانان و پنج وزن جوانان برگزار کنیم.

سرمربی تیم کاراته باشگاه پاس قم اضافه کرد: رقابت‌های انتخابی رده سنی نوجوانان ویژه متولدین اول فروردین ماه سال 1381 تا 29 اسفند سال 1383 به انجام خواهد رسید و شرکت کنندگان در اوزان منهای 43، 47، 52، 57، 63 و 70 کیلوگرم با یکدیگر در روز سه‌شنبه ششم تیر ماه در سالن ورزشی باشگاه مقاومت به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی در رده سنی جوانان نیز ویژه کاراته‌کاهای متولد اول فروردین ماه سال 1379 تا 29 اسفند سال 1380 برنامه‌ریزی شده که در اوزان منهای 50، 55،‌ 61، 68 و 76 کیلوگرم برگزار خواهد شد تا پاس برای مدعی بودن در لیگ کشور بهترین‌ها را انتخاب کند.

پایدار با بیان اینکه قهرمانان مسابقات کشوری و انتخابی تیم‌های ملی همراه با فرزندان کارکنان نیروهای مسلح دارای سابقه بسیج در اولویت این انتخابی هستند، ابراز کرد: پاس در سال گذشته توانست نتایج بسیار خوبی در لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور کسب کند و امسال نیز به دنبال حضور موفق و پرقدرت در این پیکارها است.

وی در پایان یاد آور شد: در مسابقات سال 1395 لیگ آینده‌سازان کاراته پسران باشگاه‌های کشور، تیم پاس قم بعد از مقاومت بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و در رقابت‌های لیگ جوانه کاراته پسران ایران نیز بعد از تیم بانک رسالت سمنان موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی ایران شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciw3a5.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما