دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : 27325
مدیر عامل سابق شهرک‌های صنعتی قم:

کمبود آب و برق شهرک‌های صنعتی قم برطرف شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سابق شهرک‌های صنعتی قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته سهمیه آب شهرک‌های صنعتی قم را افزایش دهیم و ۶۰ مگاوات برق نیز به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی اضافه کنیم.
کمبود آب و برق شهرک‌های صنعتی قم برطرف شد
به گزارش قم نیوز، روح الله ابراهیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شهرک‌های صنعتی قم که در اتاق بازرگانی برگزار شد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقای جایگاه اقتصادی شهر قم اظهار کرد: تلاش کردم که در مدت زمانی که در شهر کریمه اهل بیت (س) فعالیت می‌کنم در راستای ارتقای جایگاه اقتصادی این شهر فعالیت کنم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی با اشاره به اهمیت کار شهرک‌های صنعتی افزود: در سال ۸۴ ماموریتی از سوی دولت ابلاغ شد که مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کرد مبنی بر اینکه صنایع کوچک سراسر کشور مورد حمایت قرار بگیرند.

ابراهیمی با تاکید بر اهمیت نقش آب در توسعه شهرک‌های صنعتی بیان کرد: تامین آب یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای راه اندازی شهرک‌های صنعتی مورد نیاز است و در اولویت قرار دارد و همیشه مورد دغدغه صنعتگران بوده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت افزایش میزان آب شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم آب شهرک‌های صنعتی را افزایش دهیم و ۶۰ مگاوات برق نیز به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی اضافه کردیم و ۴ ایستگاه گاز هم به ظرفیت گاز شهرک‌های صنعتی افزودیم.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی با اشاره به حل مشکل تلفن شهرک‌های صنعتی استان قم تصریح کرد: با همت و تلاش‌های صورت گرفته همه شهرک‌های صنعتی قم دارای خط تلفن هستند در صورتی که در سال‌های گذشته از این امکان برخوردار نبودند.

ابراهیمی با اشاره به میزان هزینه صرف شده در شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان برای تاسیس شهرک‌های صنعتی هزینه شد که تا امروز ۱۹۰ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی قم ساخته شده است.

وی با اشاره به جایگاه شهرک‌های صنعتی استان قم در میان دیگر استان‌ها بیان کرد: شهرک‌های صنعتی استان قم رتبه اول را در میان دیگر استان‌ها دارد و تمام هدف ما این بود که در کار اقتصادی هم با مشارکت مردم به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciwpar.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما