يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46685
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگی حوزه‌های علمیه:

آقای روحانی! کلیدتان قفل زندگی مردم ایران را باز نکرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگی حوزه‌های علمیه و رئیس شورای هماهنگی نیروها و گروه‌های فعال فرهنگی حوزه علمیه قم در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی گفتید که کلید دارید، کلیدتان را هم نشانمان دادید ولی کلیدتان فقط به درد قفل اقتصاد دشمن می‌‏خورد، برای قفل زندگی مردم ایران کاری نکردید
آقای روحانی! کلیدتان قفل زندگی مردم ایران را باز نکرد
به گزارش قم نیوز، در نامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مقدمی مدیرکل فرهنگی حوزه‌های علمیه و رئیس شورای هماهنگی نیروها و گروه‌های فعال فرهنگی حوزه علمیه قم خطاب به رئیس جمهور آمده است: جناب آقای رئیس جمهور در این روزها سخنان نیش‌دارتان نسبت به امت قهرمان ایران بیشتر شده و هر روز دسته گل جدیدی به آب می‏‌دهید گویا در این ایام پایانی نیاز شدیدی به ایجاد تشنج و عصبانی کردن نیروهای انقلاب و دو قطبی کردن انتخابات دارید تا با مظلوم نمایی بتوانید رای بیشتری جمع کنید، ولی امت حزب الله بنا نداشته عصبانی شود و در کمال آرامش و ادب فقط در حد ضرورت شما را نقد کرده است.

در این نامه افزوده شده است: جناب آقای روحانی اگر عموم ملت قهرمان و فرهیخته ما به توهین‏‌های شما پاسخ نمی‌‏دهد از این نظر است که معتقدند لباس روحانی، لباس پیامبر خدا و محترم است، تن هر کسی که باشد. اگر علما و فضلای حوزه پرعظمت قم در مقابل توهین‏‌های شما سکوت می‏کنند از آن نظر است که قرآن کریم فرموده است: «وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِینَ یَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا ﴿فرقان/۶۳﴾». اکنون که ایام ریاست و صدارت شما رو به پایان می‌‏رود خوب است نگاهی به پشت سر و وعده‏‌هایی که به مردم دادید بیندازید. گفتید 100 روزه اقتصاد را اصلاح می‌‏کنید، گفتید کاری می‌‏کنید که کسی نیاز به یارانه نداشته باشد، باغ سیب و گلابی نشان دادید، ولی عمل نکردید، در حالی که قرآن کریم در تعریف صاحبان خرد فرموده است: « وَلا یَنْقُضُونَ الْمیثاقَ».

در این نامه تصریح شده است: آقای روحانی گفتید که کلید دارید، کلیدتان را هم نشانمان دادید ولی کلیدتان فقط به درد قفل اقتصاد دشمن می‌‏خورد، برای قفل زندگی مردم ایران کاری نکردید. نمی‌‏گویم دروغ گفتید ولی خدای تعالی کلید رزق مردم را فقط در دست خدا دانسته و می‏فرماید:« لَهُ مَقَالِیدُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۖ یَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن یَشَاءُ وَیَقْدِرُ». وقتی گفتید عزت را به پاسپورت ایرانی بر می‌گردانید خیال کردیم در قرآن خوانده‌‏اید که «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ وَلکِنَّ المُنافِقینَ لا یَعلَمونَ»,عزت مخصوص خدا و رسول او و مؤمنان است؛ ولی منافقان نمی‌دانند!» ولی وقتی دیدیم عزت را از کدخدا می‌‏خواهید نه خدا، شک کردیم که آیه « قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء» به گوشتان خورده باشد.

در این نامه آمده است: آقای روحانی چه لبخندهایی که به دشمن تحویل دادید، چه تعریف‌هایی که از دشمن کردید، یادتان هست که در تعریف دشمن اسلام، ایران و ایرانی او را «مودب و باهوش» خواندید ولی یاران انقلاب را «بی‌شناسنامه»، «بی سواد» و «تندرو» دانستید، لبخندتان برای دشمن و اخمتان برای دوستان بود در حالی که قرآن کریم فرموده است «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ».

آقای روحانی رویاهایتان را واقعی قلمداد کردید و گفتید «700 هزار شغل در طول یکسال ایجاد کرده‌ایم» ، از «رکود گذشته‌‏ایم»، گفتید«دولت به تمام وعده‌هایش عمل کرد؛ شرمنده ملت نشدیم.!» و... در حالی که قرآن کریم فرموده است «إِنَّما یَفْتَرِی الْکَذِبَ الَّذِینَ لا یُؤْمِنُونَ بِآیاتِ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْکاذِبُون‏؛ تنها کسانی درو‏غ‌پردازی می‌‏کنند که به آیات خدا ایمان ندارند و آنان خود دروغگویانند ».

در این نامه خاطرنشان شده است: با این همه ما در پایان از شما تشکر می‏‌کنیم، به همان دلیلی که حضرت آقا از ترامپ تشکر کرد زیرا شما هم با برجام چهره واقعی آمریکا را نشان دادید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciwqa5.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما