پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 22005
دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم:

ولایت‌مداری شاخصه اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم گفت: ارتش ایران در زمینه حفظ و دفاع از کشور یکی از ارتش‌های نمونه در سطح منطقه است که این امر تنها به دلیل ولایت‌مداری فرماندهان و سربازانی است که در این نظام برای دفاع و حفظ امنیت در تلاش هستند.
ولایت‌مداری شاخصه اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش قم نیوز، جلسه بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حضور جمعی از ستاد بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

سرهنگ احمد حسینی در این جلسه با اشاره به بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات استاندار قم سعی در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی داریم که این بزرگداشت برای نخستین بار در قم برگزار شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم افزود: در تمامی کشور‌ها شاهد حضور فعال ارتش در زمینه حفظ و امنیت کشور هستیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه حفظ و دفاع از کشور یکی از ارتش‌های نمونه در سطح منطقه است که این امر تنها به دلیل ولایتمداری فرماندهان و سربازانی است که در این نظام برای دفاع و حفظ امنیت در تلاش هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به اینکه همه کشور‌ها برای تامین امنیت در جامعه نیازمند ارتش هستند عنوان کرد: طبق سخنان امام خمینی (ره) ارتش جمهوری اسلامی ایران شجره تیبه نظام است که یکی از نهادهای مردمی است که پس از انقلاب با درایت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران توانست با استحکام و پایداری به فعالیت خود ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد: امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا هشت سال دفاع مقدس، درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید هستیم که توانسته است در مرز‌ها امنیت خود را حفظ و به دیگر کشور‌ها نشان دهد.

سرهنگ حسینی با اشاره به بزرگداشت روز ارتش عنوان کرد: در همه کشور‌ها مناسبت‌های مختلفی صورت می‌گیرد که کشور‌ها با توجه به اهمیت آن مناسبت سعی در بهتر برگزار کردن یاد بود آن دارند و کشور جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت روز ارتش سعی در بهتر برگزار کردن آن دارد.

دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم تصریح کرد: روز ۲۹ فروردین روز بزرگداشت ارتش نیروی زمینی است که این در حالی است که یک دهم شهدای هشت سال دفاع مقدس را نیروهای ارتش تشکیل می‌دهند و این امر نشان دهنده تدبیر امام خمینی (ره) است که این روز را به نام روز ارتش زمینی نام گذاری کرده‌اند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciwuar.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما