يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 41347
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اختصاص هشت تن قير براي آسفالت‌ معابر سطح پرديسان

قم نيوز : قم نیوز: مديركل راه و شهرسازي استان قم با تاكيد بر اينكه شهرداري آسفالت معابر پرديسان را بر عهده گرفته است، گفت: تاكنون دو تن قير به شهرداري تحويل داده شده و ارائه ۶ تن ديگر در دستور كار است.
اختصاص هشت تن قير براي آسفالت‌ معابر سطح پرديسان
به گزارش قم نيوز، حسن صبوري در حاشيه بازديد از غرفه شهرداري در نمايشگاه هفته دولت استان قم با بيان اينكه مديريت ارشد شهرداري قم در حوزه شهرسازي از نيروهاي بومي استفاده مي‌كند، اظهار كرد: هماهنگي مطلوبي ميان شهرداري و اداره ‌كل راه و شهرسازي استان قم وجود دارد كه اميدواريم با اين تعامل بتوانيم به اهداف مورد نظر برسيم.

وي از انجام تملك‌هاي تقاطع غير همسطح پرديسان توسط شهرداري قم ياد كرد و افزود: اكنون عمليات اجرايي اين تقاطع آغاز شده است و اميدواريم بتوانيم با استفاده از ظرفيت‌هاي مختلف اين پروژه را به زودي به پايان برسانيم.

مديركل راه و شهرسازي استان قم با تاكيد بر اينكه شهرداري آسفالت معابر پرديسان را بر عهده گرفته است، خاطرنشان كرد: براي تامين قير مورد نياز شهرداري در پرديسان تاكنون دو تن قير تحويل داده شده و ارائه ۶ تن ديگر در درستور كار است.

وي با اشاره به اينكه برخي از اراضي پرديسان در منطقه دو و ۶ زير دكل‌هاي ارتباطي قرار دارد، تصريح كرد: مناطق جايگزين براي اين اراضي جانمايي شده است كه اميدواريم بتوانيم در كوتاه‌ترين زمان اين جابه جايي را انجام دهيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciypa5.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما