پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 22357

عضویت دو میلیون جوان در هلال احمر کشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و امور استان های نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، از عضویت دو میلیون جوان در این جمعیت خبر داد.
عضویت دو میلیون جوان در هلال احمر کشور
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ˈحسین سعادت مندˈ، روز پنجشنبه در دیدار باحجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: این آمار از حضور جوانان، فرصت بزرگی را در خدمت رسانی به مردم فراهم می کند.

وی افزود: حوزه نمایندگی با ارایه برنامه های فرهنگی و اجتماعی نقش گسترده ای در تقویت روحیه خدمت رسانی در میان جوانان ایفا می کند.

سعادت مند با اشاره به اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کار نظارتی بر عهده دارد گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه یکی از ارکان مهم اساسنامه جمعیت هلال احمر است که از سال ۶۱ با انتصاب آیت الله غیوری از سوی حضرت امام (ره) فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی، نظارت بر اموال اهدایی اعم از مراحل جمع آوری، نظارت بر موقوفات جمعیت هلال احمر، نظارت بر سیاست ها و خط مشی های جمعیت و همچنین نظارت بر امور فرهنگی با هدف غنی سازی محتوایی برنامه ها و تقویت اعتقاد، باورها و بنیه اخلاقی در کارکنان را از مهمترین وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برشمرد.

وی با اشاره به تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اظهارداشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی معظم له و تاکید بر امور فرهنگی، حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر برنامه های دینی و فرهنگی را با برگزاری کارگاه های آموزشی علمی و تخصصی در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه این دیدار ˈپیرحسین کولیوندˈ رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور نیز گزارشی از برنامه های هلال احمر ارایه داد.

کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مسوولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ها، از سوم اردیبهشت تا چهارم در قم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciypar.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما