يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 35687
قم نگار گزارش می‌دهد

کوچ دسته جمعی شورای‌شهری‌ها به سمت مجلس/ چه کسی برای قم تصمیم‌گیری کند؟

قم نيوز : قم نگار: اعضای شورای شهر قم در حالی به سمت درهای بهارستان کوچ خود را آغاز کرده اند که مشخص نیست پس از این شورای شهر قم به چه سرنوشتی دچار خواهد شد!
کوچ دسته جمعی شورای‌شهری‌ها به سمت مجلس/ چه کسی برای قم تصمیم‌گیری کند؟
به گزارش قم نگار، بازار داغ ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی اعضای شورای شهر قم را هم سر ذوق آورده تا خودی نمایان کرده و دستی بر آتش انتخابات بزنند.

کاندید شدن ۷ نفر از میان ۲۱ عضو شورای شهر قم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آمار قابل توجهی است، آماری که نشان می‌دهد اعضای شورای شهر قم بیش از آنکه به فکر مردم شهر خود باشند، دغدغه دارند و دامنه خدمت به خلق را گسترده‌تر از شهر قم دیده‌اند.

همین می‌شود که این نمایندگان کوچ دسته جمعی به سمت مجلس را در دستور کار قرار دادند. اعضای محترم شورای شهر قم، شهرهایی مانند تفرش، قمصر، تهران و محلات را برای ادامه خدمت برگزیده‌اند و این امر خود بار دیگر اثبات می‌کند که آن‌ها بیش از اینکه با درد مردم شهر خود آشنا باشند از نیازهای شهرهایی اعم از قمصر و تفرش با خبرند.

در صورت تایید صلاحیت این افراد مشاهده شعارهای انتخاباتی آن‌ها خالی از جذابیت نیست. به چند مورد از احتمالاتی که ممکن است در تبلیغات آن‌ها به چشم بخورد اشاره می‌کنیم:

۱. من قیمت کرایه همه تاکسی‌های کشور را دو برابر می‌کنم! این شعار احتمالا به رئیس یکی از کمیسیون‌های شورای شهر قم اختصاص دارد.‌‌ همان کسی که می‌تواند سالانه چند بار قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری قم را افزایش دهد و صدایی از هیچ بنی بشری بلند نشود.

گذشته از اینکه گران شدن نرخ کرایه‌ها در کمال خونسردی کاری بس دشوار است این نماینده محترم می‌تواند چنین ادعایی را در حالی ثابت کند که هیچ آپشن جدیدی هم به وسایل حمل و نقل درونشهری اضافه نکرده و با این همه باز هم نه شخصی نه ارگانی نه مسئولی سخنی به میان نیاورده است.

۲. ریاست را در شورای شهر قم تجربه کرده‌ام! احتمالا از شعارهای مهم و تکان دهنده یکی کاندیداهای نمایندگی مجلس همین شعار است که با خطی خوش و تصویری زیبا در کنار پرچم شورای شهر قم به نمایش در خواهد آمد و همگان را تحت تاثیر قرار خواهد دادم.

البته این ادعای گزافی نیست چرا که مدیریت هر چند اگر بخشی از محتوای آن مختص اعلام آغاز و پایان رای گیری‌های شورایی باشد خود دارای اهمیت است و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

۳. من همیشه سکوت خواهم کرد! این دیگر نوبرانه‌ای در شعارهای انتخاباتی است که دیگر نمی‌شود آن را نادیده گرفت. ساکت بودن در شورای شهر قم خود به عنوان یکی از شغل‌های پر درآمد به شمار می‌رود.

در شورای شهر قم برخی افراد حضور دارند که به طور کلی یا خسته‌اند و خوابشان می‌آید! یا خواب هستند! یا خواب نیستند و حال ندارند حرف بزنند! و یا ترجیح می‌دهند به شغل ساکت بودن ادامه دهند.

این افراد حدود سه الی چهار ساعت از وقت خود را در جلسات به سکوت می‌گذرانند و در عوض حق جلسه دریافت می‌کنند. البته از آنجا که رای دادن نیاز به هوشیاری دارد و بالاخره باید کسی باشد که دکمه مخصوص رای را بفشرد هر از گاهی چشم خود را باز می‌کنند و فعالیت حداقلی از خود نشان داده و دوباره به خواب فرو می‌روند.

با این همه نمی‌توان با خواست اعضای شورای شهر قم که تمایلی برای نمایندگی مجلس دارند مخالفت کرد اما تنها سوالی که پیش می‌آید این است که اگر این اعضا به خواست خداوند موفق به دستیابی یکی از کرسی‌های مجلس شدند دست آخر وضعیت شورای شهر قم چه خواهد شد و چه کسی برای شهرداری و شهر قم تصمیم‌های مهم و مردمی را عملی خواهد کرد؟

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciyqap.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما