قم نيوز : قم نیوز: رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای از مسؤولان هنوز راه خود را از فتنه‌گران جدا نکرده‌اند و درباره رفع حصر سران فتنه سخن می‌گویند که این مایه شرمساری است.
عده‌ای از مسؤولان راه خود را از فتنه‌گران جدا نکرده‌اند/ سخن گفتن درباره رفع حصر مایه شرمساری است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور  با بیان اینکه عده‌ای از طرفداران کاندیداهای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، در همان سال با حضور در حماسه "9 دی" بابت اینکه از افرادی حمایت کرده‌اند که وضعیت کشور را دچار تشویش کرده و به ارزش‌های اسلامی اهانت کرده‌اند، ابراز پشیمانی کردند، اظهار کرد: اگر سران فتنه اندکی شجاعت داشتند، همانند مردمی که از اشتباه خود مبنی بر حمایت از سران فتنه ابراز پشیمانی کردند، انزجار خود نسبت به نظام سلطه را اعلام کرده و از فتنه‌گران خیابانی که به ارزش‌های اسلامی توهین کرده‌اند برائت می‌جستند و امید غربی‌ها را برای نفوذ در ایران ناامید می‌ساختند.

وی ادامه داد: پس از فتنه‌های سال 88، مردم در 9 دی ماه به خیابان‌ها آمدند و برای حمایت از انقلاب، امام (ره)، مقام معظم رهبری و اعلام انزجار نسبت به غرب و سران فتنه تظاهرات کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در حقیقت آخرین میخ را مردم بصیر ایران بر تابوت فتنه‌گران کوبیدند و بساط فتنه را برچیدند.

ذوالنور بیان کرد: جریانی وجود دارد که سعی می‌کند از بزرگی و اهمیت حماسه «9 دی» بکاهد و نگذارد جلوه خاص داشته باشد، یعنی می‌خواهند این روز را همانند راهپیمایی‌های جاری در هر سال جلوه دهند ولی مردم ایران هر سال در سالروز این حماسه بزرگ با توجه ویژه به این حماسه لبریز از بصیرت، خیال این افراد را نقش بر آب می‌کنند.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌ها علیه ایران پس از فتنه 88 عنوان کرد: تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه علیه ایران، با چراغ سبز نشان دادن سران فتنه و اصحاب فتنه به آنان شدید شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود هفت سال است که بار تحریم‌های ظالمانه علیه ایران سنگین‌تر شده و گناه این ظلمی که بر مردم ایران روا شده است در درجه نخست بر گردن فتنه‌گران است.

ذوالنور تصریح کرد: فتنه 88 میدان عقده‌گشایی دشمنان داخلی و خارجی ایران و خوراکی برای سران بیگانه بود.

وی با اشاره به جان دادن 50 نفر از هموطنانمان در یک روز از آشوب‌های سال 88، گفت: همه به یاد دارند که در روزهای فتنه، فتنه‌گران اموال عمومی را تخریب می‌کردند، سطل زباله‌ها را به آتش می‌کشیدند، به پایگاه‌های مقاومت حمله می‌کردند، نیروهای مقاومتی را خلع سلاح می‌کردند و ... که این‌ها همگی ناشی از خط دهی سران فتنه بود که البته آنان هم از جایی دیگر خط می‌گرفتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز کرد: عده‌ای از مسؤولان هنوز راه خود را از فتنه‌گران جدا نکرده‌اند و درباره رفع حصر سران فتنه سخن می‌گویند که این مایه شرمساری است.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جریان فتنه چیزی جز براندازی نظام را دنبال نمی‌کرد، عده‌ای از مردم در آن زمان دچار تشخیص اشتباه شدند اما از آن جایی که مردم غرض ندارند، با پی بردن به اشتباه بودن انتخابشان، ابراز پشیمانی کردند، حساب مردم از حساب افراد ضدانقلاب و مغرض جدا است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizua5.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما