دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46801
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم مطرح کرد

آماده سازي بوستان‌هاي فدك و امام رضا براي اسكان اضطراري زائرين

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از آماده سازي بوستان فدك و امام رضا براي اسكان اضطراري زائرين خبر داد.
آماده سازي بوستان‌هاي فدك و امام رضا براي اسكان اضطراري زائرين
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی با بیان اینکه فعالیت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم به طور جدی از ۲۵ اسفندماه آغاز شده است اظهار کرد: استان قم در مرکز کشور مسیر تردد شمال به جنوب و بالعکس است و به همین خاطر در این ایام شاهد حضور مسافران زیادی در این شهر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور است افزود: به سبب وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در شهر قم، این خطه سالانه میزبان خیل عظیم زوار و مسافران است که در نوروز شاهد تراکم مسافرت‌ها به قم هستیم.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم یکی از مهم‌ترین موضوعات فعالیت این ستاد را تشکیل ستادهای اطلاع رسانی و راهنمایی عنوان کرد و افزود: این مجموعه‌ها از ۲۵ اسفند کار خود را آغاز کرده‌اند و مدیریت آنها با شهرداران مناطق است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق به زائرین و مسافرین نوروزی تصریح کرد: به همین خاطر آماده باش کامل سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته و اطلاع رسانی خدمات در شهر انجام شده تا مردم با استفاده از این درگاه بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.

میرهادی به نصب تابلوهای اطلاع رسانی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: تابلوهای سیار و پرتابل به کار گرفته شده تا شهروندان مسیریابی خود را به طور دقیق انجام دهند.

وی آماده سازی ۱۷ بوستان شهری برای نوروز و میزبانی از زائرین را مورد توجه قرار داد و افزود: این بوستان‌ها جزو بوستا‌ن‌های مهم و شاخص شهر بوده که بوستان فدک نیز با ظرفیت ۲ هزار نفر آماده خدمات رسانی به مردم است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم مکان‌های آماده شده برای زائرین را شامل بوستان امام رضا، پارکینگ شماره چهار جمکران، بوستان نیایش، بوستان مهدی، هاشمی و فدک عنوان کرد و افزود: بوستان فدک و امام رضا ویژه نصب چادر آماده سازی شده و مابقی امکان نصب چادر ندارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcizva5.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما