يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 14762
عضو منتخب شورای شهر قم تاکید کرد:

پروژه های نیمه تمام مهمترین اولویت شورای شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر قم گفت: اتمام پروژه‌های ناتمام باید از اولویت‌های چهارمین شورای شهر قم باشد.
شورای شهر قم
شورای شهر قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر قم و رئیس فعلی شورای این شهر، یکی از ضعف‌های شورای شهر سوم را تغییر متعدد شهردار دانست و اظهار کرد: شورای چهارم باید در ابتدای فعالیت شهرداری را برای چهار سال فعالیت انتخاب کند تا تغییر مدیریتی در طول فعالیت آن صورت نگیرد که تغییر مدیریت در فعالیت‌های شهری سکته ای را ایجاد می‌کند.
 
آتش زر با اشاره به اولویت‌های شورای شهر چهارم اظهار داشت: یکی از اولویت‌های شورای شهر چهارم، باید ادامه پروژه‌های شهری ناتمام باشد که آنها را به سامان برساند.
 
وی افزود: حمل و نقل ریلی شهری، تکمیل طرح حرم تا جمکران، ترافیک شهر، گورستان‌های شهر، پارکینگ‌های شهراز اولویت‌های دیگر شورای شهر چهارم باشد که معضلات شهری مرتفع شود.

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر قم تغییر اساسی ساز و کارهای اجرایی شهرداری را یکی از اولویت‌های فعالیت شورای شهر چهارم دانست و افزود: باید وظایف به بخش خصوصی واگذار شود که باعث سرعت گرفتن کارها، افزایش رضایت مردمی و سلامت کاری خواهد شد.
 
رئیس شورای شهر سوم قم با اشاره به مقاومت‌ها در مقابل تغییر گفت: معمولا همیشه در مقابل تغییر، مقاومت صورت می‌گیرد که البته باید تغییر صورت بگیرد و روند واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی خصوصا در بحث صدور پروانه باید اتفاق بیافتد تا در عین محاسبه شفاف عوارض، کاهش زمان و بروکراسی‌های اداری اتفاق بیفتد.
 
وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم در شورای شهر دوم و سوم فراهم شده است و هم اکنون بسیاری از فعالیت‌ها الکترونی شده است، اما باید این قدم‌ها در شورای شهر چهارم تکمیل وعملیاتی شود.
آتش زر با اشاره به انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: مردم حماسه سیاسی را رقم زدند و با بصیرت، اهداف مقام معظم رهبری را درک می‌کنند و به آن عمل می‌کنند.
 
آتش زر ادامه داد: کاندیداها مناسب عمل کردند و با تبریک به طرف پیروز، برای کمک به کاندیدای پیروز اعلام آمادگی کردند که برای اولین بار پس از انقلاب این امر به صورت وسیع از سوی اصولگرایان صورت گرفت.
 
عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر قم با اشاره به عملکرد شورای شهر قم درباره اجتناب از بحث‌های جناحی گفت: شورای شهر قم در دوره‌های گذشته هیچ وقت وارد بحث‌های جناحی نشد و سیاسی عمل نکردند که از لحاظ یکی از شوراهای شهر موفق کشور بودند.
 
رئیس شورای شهر سوم قم در پاسخ سوالی در خصوص وضعیت مدیریت شهری در شورای شهر چهارم اظهار داشت: تا شورا شهر چهارم مستقر نشود و وضعیت را بررسی نکند، مطلبی را نمی‌توان در این خصوص گفت.
 
وی افزود: البته تثبیت مدیریت به نفع شهربوده است، اما شورای شهر جدید با بررسی این مسئله، تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند.
آتش زر درباره انتظارات شورای شهر قم از دولت جدید اظهار داشت: در دولت‌ها نهم و دهم با تغییر نگاه ها، به شهر قم بیشتر بها داده شد و دولت یازدهم باید این نگاه را ادامه بدهد تا قم آبادانی بیشتری را داشته باشد.
 
خاطرنشان می‌شود که شورای چهارم فعالیت خود را از دوازدهم شهریور آغاز می‌کند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcj8aev.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما