سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 46712
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی:

مجامع بین المللی به سکوت ذلت بار در برابر جنایات بحرین پایان دهند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در پیامی به مردم بحرین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم بحرین گفت: از مجامع بین المللی به‌ویژه کشورهای اسلامی می‌خواهیم این سکوت ذلت بار را پایان داده و از این مردم مظلوم دفاع کنند.
مجامع بین المللی به سکوت ذلت بار در برابر جنایات بحرین پایان دهند
به گزارش قم نیوز، در پیام آیت الله نوری همدانی خطاب به مردم بحرین آمده است: این ایام اخبار ناگواری از کشور مسلمان بحرین به گوش می‌رسد که هر انسان آزاده را متأثر می‌سازد.

در این پیام اضافه شده است: در این سال‌های اخیر مردم بحرین برای خواسته به حق خود یعنی آزادی و اجرای عدالت که از حقوق اولیه آنان است به پیشگامی عالمان دینی به ویژه آقای شیخ عیسی قاسم قیام‌ کرده‌اند اما متأسفانه دولت دست نشانده آل خلیفه مشغول سرکوب مردم است و با کشتار و زندانی کردن می‌خواهد این قیام مردمی را خاموش سازد.

در این پیام تصریح شده است: ما ضمن حمایت از مردم مسلمان بحرین هرگونه تعرض به این ملت مظلوم و رهبران آنان به خصوص آقای شیخ عیسی قاسم را محکوم کرده و به مبارزان این مسیر الهی توصیه می‌کنیم با وحدت و همدلی در مقابل این ظلم، مقاومت و ایستادگی کنند و هر هزینه جانی و مالی در این مسیر عندالله مأجور خواهد بود و ثواب مجاهدان در راه خدا را نصیب خود خواهند کرد و از مجامع بین المللی به‌ویژه کشورهای اسلامی می‌خواهیم این سکوت ذلت بار را پایان داده و از این مردم مظلوم دفاع کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcj8aex.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما