شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 38162
منبع : خبرگزاری ایسنا
معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس:

نشست نیم سالانه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به برگزاری دوره بصیرت افزایی مدیران اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور در قم، گفت: نشست نیم سالانه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود.
نشست نیم سالانه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سردار محمدتقی عصار با اشاره به برگزاری دوره بصیرت افزایی مدیران اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور در قم اظهار داشت: این دوره برای نخستین بار در کشور باتدبیر ریاست بنیاد حفظ آثار و به منظور افزایش تعمق معرفتی و گسترش بصیرت مدیران اداره کل بنیاد حفظ آثار برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را افزایش انسجام سازمانی و هماهنگی بیشتر آرمان‌ها و مقاصد مدیران بنیاد حفظ آثار کشور دانست و افزود: به علت قرابت معنوی استان قم طبیعی است برگزاری چنین دوره‌ای در قم می‌تواند در افزایش ارزش‌ها و معرفت دینی و افزایش روحیه‌سازمانی مدیران بسیار ارزشمند باشد.

معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور بهترین اساتید کشوری از روز شنبه تا سه‌شنبه با حضور مدیران در سطوح استانی، سازمانی و معاونین بنیاد حفظ آثار و ارزش‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست نیم سالانه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور در روز چهارشنبه در قم، ابراز داشت: در کنار برگزاری این دوره و نشست نیم سالانه، دیدارهایی با مراجع عظام تقلید، زیارت اماکن مذهبی استان و برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری نیز پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj8vet.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما