جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46479
منبع : خبرگزاری فارس
هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال:

آتلیه‌طهران قم مغلوب مبل کرج شد / چهارمین شکست قمی‌ها

قم نيوز : قم نیوز:تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود از فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم مبل کرج تن به شکست داد.
آتلیه‌طهران قم مغلوب مبل کرج شد / چهارمین شکست قمی‌ها
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مرحله گروهی مصاف مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه برگزار شد و تیم‌های حاضر در گروه‌های دو گانه هشت بازی حساس برگزار کردند، دیدارهایی که یکی از آنها با شکست نماینده قم همراه بود.

این در حالی است که امسال 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور هستند و در پایان 18 هفته رقابت، سرانجام دو تیم از هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها را به دست خواهد آورد.

با انجام بازی‌های امروز، تا کنون 14 هفته از مرحله گروهی این بازی‌ها سپری شده و در گروه‌های دو گانه رقابت نزدیک و جذابی بین مدعیان صعود به لیگ برتر جریان دارد، اما باخت آتلیه‌طهران قم در بازی‌های هفته پنجم از دور برگشت کار صعود این تیم را سخت کرد.

هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از برتری در بازی نیم‌فصل نخست مقابل تیم مبل کریمی کرج، در دیدار برگشت نیز به دنبال برد اما مصاف تیم‌های دوم و هشتم جدول رده‌بندی گروه نخست به برتری نماینده البرز انجامید.

در این دیدار حساس تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم کمی دور از انتظار ظاهر شد و در حالی که انتظار باخت مقابل تیم رده هشتم جدول 9 تیمی گروه نخست را نداشت اما در پایان سه بر یک باخت و زننده تک گل این تیم علی ابراهیم‌بیگی کاپیتان با تجربه آتلیه‌طهران بود.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از 12 مسابقه خود 6 پیروزی، دو تساوی، چهار باخت، 39 گل زده و 34 گل خوره در کارنامه دارد و بعد از باخت به تیم رده هشتم جدول 9 تیمی گروه نخست باید در هفته پانزدهم رقابت‌ها دیداری خانگی برگزار کند تا همچنان شانس صعود به مرحله نهایی را داشته باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjhxex.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما