پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 42996
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر شورای عالی امنیت ملی:

تعقل دینی شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله جوادی آملی خنثی کننده فتنه‌های مذهبی است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: روشن‌بینی، تعقل دینی و مجاهدت علمی شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله جوادی آملی سرمایه‌ای ارزشمند است که موجب شده طرح‌های متعدد دشمنان برای ایجاد فتنه‌های مذهبی خنثی شود.
تعقل دینی شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله جوادی آملی خنثی کننده فتنه‌های مذهبی است
به گزارش قم نیوز،  علی شمخانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی منشأ‌ تولید قدرت نرم در عرصه‌های داخلی و خارجی است، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی دارای جایگاه ویژه و نقشی تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی با اشاره به اینکه امروز اعتبار و اقتدار ایران موجب امنیت و ثبات در کشور شده است، خاطرنشان کرد: این امر مهم دستاوردی بسیار ارزشمند به شمار می‌رود و پشتوانه‌ای غنی برای جهش در عرصه‌های اقتصادی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اگر به حوزه بازتولید ارزش‌های فرهنگی کم‌توجهی داشته باشیم شاهد آسیب‌هایی در امنیت ملی خواهیم بود، تاکید کرد: باید نسبت به تعمیق باورهای فرهنگی و اعتقادی نسل جوان اهتمام داشته باشیم چرا که نظام سلطه برنامه‌ریزی کرده است که نسل جوان را از نظر معنوی تهی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقام علمی و دینی آیت‌الله جوادی آملی اشاره کرد و یادآور شد: روشن‌بینی، تعقل دینی و مجاهدت علمی شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله جوادی آملی سرمایه‌ای ارزشمند است که موجب شده طرح‌های متعدد دشمنان برای ایجاد فتنه‌های مذهبی خنثی شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmhex.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما