پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49926
منبع : خبرگزاری فارس
در 10 وزن

کشتی‌گیران قمي حاضر در جام یادگار امام (ره) معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: تركيب تيم کشتی‌ فرنگي استان قم براي حضور در پیکارهای 10 وزن مسابقات 2017 بین‌المللی کشتی جام یادگار امام (ره) مشخص شد.
کشتی‌گیران قمي حاضر در جام یادگار امام (ره) معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، در حالی که دقیقا 9 روز به آغاز سومین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در شهر مقدس قم زمان باقی مانده، هیأت کشتی استان قم اسامی کشتی گیران قمی شرکت کننده در این پیکارها را معرفی کرد.

قم به دلیل میزبانی از این جام اجازه حضور یک تیم کامل را دارد و کشتی‌گیرانی که از سوی هیأت کشتی استان قم برای حضور در پیکارهای 2017 کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) قم معرفی شده‌اند، جمعی از استعدادهای جدید کشتی قم هستند که در 10 وزن به میدان می‌روند.

این در حالی است که مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) نزدیک به یک دهه در رده سنی بزرگسالان به میزبانی قم برگزار شده و بعد از چند سال وقفه و خروج این جام از قم، بار دیگر با پیکار کشتی‌گیران رده سنی نوجوانان به صورت تیم به تیم در قم به انجام می‌رسد.

این جام یکی از جام‌های بین‌المللی معتبر کشتی در تقویم فدراسیون بین‌المللی کشتی به شمار می‌رود و برای برگزاری در روزهای هفتم تا نهم تیر ماه به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفری حیدریان قم و با حضور کشتی‌گیران کشورمان و 11 تیم خارجی برگزار می‌شود.

کشتی‌گیران شرکت کننده در رقابت‌‌های سومین دوره جام بین‌المللی یادگار امام (ره) در رده سنی نوجوانان، با انگیزه کسب عناوین اول تا سوم این دوره که از جایزه نقدی برخوردار است، در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 74، 85 و 100 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در ترکیب تیم منتخب هیأت کشتی استان قم و در وزن 42 کیلوگرم رضا صفا، در وزن 46 کیلوگرم امیر عبدی، در وزن 50 کیلوگرم محمد جان‌قلی، در وزن 54 کیلوگرم حمید سعادتی، در وزن 58 کیلوگرم محمد جبالی، در وزن 63 کیلوگرم محمدمهدی مشهدی، در وزن 69 کیلوگرم مصطفی هاشمی‌نژاد، در وزن 74 کیلوگرم میلاد فردوسی، در وزن 85 کیلوگرم امیر رضایی و در وزن 100 کیلوگرم حمیدرضا جعفریانی حضور دارند.

در حالی که هدایت تیم هیأت کشتی استان قم در این دوره از رقابت‌های جام یادگار امام (ره) بر عهده مربی برتر سال 1395 کشتی فرنگی ایران و مربی تیم ملی جوانان ایران در مسابقات آسیایی 2017 یعنی روح‌الله میکائیلی قرار دارد و مهدی علیزاده‌پورنیا نیز مربی این تیم است، محمد چهرقانی در وزن 58 کیلوگرم و صادق عبداللهی در وزن 74 کیلوگرم ذخیره‌های این دو وزن محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjmhex.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما