پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 22358

هیات رزمندگان اسلام مراقب ترویج سکولاریسم باشد

قم نيوز : قم نیوز: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیات رزمندگان اسلام همانطور که هم اکنون نیز هست باید مروج اسلام سیاسی بوده و مراقب ترویج سکولاریسم باشد.
هیات رزمندگان اسلام مراقب ترویج سکولاریسم باشد
به گزارش قم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ˈیدالله جوانیˈ روز پنجشنبه در بیستمین همایش سراسری واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام (پیروان عترت) با بیان اینکه همواره عده ای در تلاش هستند تا اسلام اصیل را از سیاست جدا کنند افزود: هیات رزمندگان اسلام باید مراقب ترویج سکولاریسم بوده و نسبت به جدا کردن از اسلام از سیاست، هوشیار بوده و هشدار دهد.

وی گفت: متاسفانه در طول سه دهه اخیر شاهد این هستیم که تلاش های زیادی صورت گرفته است تا حکومت سکولار در جامعه رواج پیدا کند و ارزشهای آنان بر افکار و فرهنگ مردم حاکم شود.

جوانی گفت: تجلی اسلام سیاسی، ولایت فقیه است که شاخص مهر و محبت بین خدا و بندگان در دوران غیبت است و پیش از آن نیز این رابطه میان خدا و بنده در وجود پیامبر اعظم(ص) و ائمه(ع) محقق شده است.

وی بر هوشیاری بسیجیان و علاقمندان به انقلاب در زمینه تحلیل مسائل سیاسی تاکید کرد و افزود: بسیاری از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد ناشی از عدم تفکر درست و تحلیل نادرست است.

جوانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بر این باور بودند که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند افزود: به رغم این آموزه مهم و حیاتی برخی از سیاستمدارن و افراد دولتی سعی دارند با امریکا در تعامل باشند و نظرشان بر این است که امریکا یکی از حکومت های قدرتمند جهان است که باید به آن اهمیت داد.

جوانی با اشاره به رشادت های جوانان ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: ما در این جنگ توانستیم کشورهای غربی را شکست دهیم و تکرار این تجربه برای ملت ایران سخت نیست.

وی گفت: اسلام ابر قدرت های ظالم را به خاک می کشاند که این یکی از بیانات امام خمینی (ره) است و از همین رو یکی از کشورهای غربی بیان کرده بود که باید ریشه ملت ایران را خشکاند که این به معنای این است که ایران پرچم دین داری، عدالت خواهی و اسلام خواهی را در دست دارد.

جوانی با اشاره به وظیفه ملت ایران برای تحقق آرمان ها و اهداف کشور افزود: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری هر سال نقشه راه را به مسوولان و مردم نشان می دهند اما برخی مشکلات موجود در جامعه به دلیل این است که مردم و مسوولان دولتی هیچ یک به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش نکرده و سخنان ایشان را عملی نکرده اند.

وی با اشاره به وقایع دوران اصلاحات افزود: رهبری با اصلاحات به معنای مبارزه با فقر، فساد، ناعدالتی و تبعیض همواره موافق بودند اما در آن دوره هیچگاه به صورت جدی به این مسائل پرداخته نشد و از سوی دیگر در زمان رییس جمهوری سابق نیز رهبر معظم انقلاب بر مساله مبارزه با فساد اقتصادی تاکید داشتند که اگر به آن عمل می شد شاهد فساد سه هزار میلیاردی نبودیم که باز هم رهبری گفتند اگر از روز نخست با فساد های مالی برخورد می شد شاهد اینگونه مسائل نبودیم.

بیستمین همایش سالانه سراسری واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام(پیروان عترت) به مدت سه روز از روز گذشته با هدف آموزش و توجیه مدیران بخش بانوان هیات های رزمندگان اسلام در قم آغاز شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjote8.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما