شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 36993
در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم مطرح شد

تداوم همکاری‌های قانونی در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: رؤسای هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی انتخابات استان قم بر تداوم تعامل و همکاری‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات هفتم اسفند تاکید کردند.
تداوم همکاری‌های قانونی در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات
به گزارش قم نیوز، سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم با حضور رؤسای هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم برگزار شد.

در این جلسه رضا سیار فرماندار و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه قم ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قم، از آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند خبر داد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه و در چارچوب قانون و مقررات، از اهداف اصلی مجریان و همه دست اندرکاران انتخابات بوده و همواره بر آن تاکید داریم، از همکاری‌های خوب بین هیئت‌های نظارت و بازرسی در همه مراحل مختلف انتخابات قدردانی و تصریح کرد: اقدامات لازم برای تأمین ملزومات و تعرفه‌های مورد نیاز و نیز چینش صندوق‌ها انجام شده است.

نصرت‌الله لطفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم و محسن بهشتی رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش نظارت و بازرسی، بر تداوم همکاری‌ها و تعامل بین دست‌اندرکاران امر انتخابات استان بر محور قانون تاکید کردند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjthet.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما