سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 27083
استاندار قم:

تاکید مسئولان عالی نظام بر توجه به پدافند غیرعامل است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: نظر مسئولان بلندپایه کشور بر این است که بحث پدافند غیر عامل باید در اولویت اصلی کارها قرار بگیرد.
تاکید مسئولان عالی نظام بر توجه به پدافند غیرعامل است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش استاندار قم در جلسه شورای پدافند غیر عامل که عصر دیروز در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از قرارگاه‌های موجود در حوزه پدافند غیرعامل پس از آسیبی که در آن حوزه دیده‌ایم تشکیل شده است در حالی که باید قبل از بروز هر آسیبی قرارگاه مربوط مقابله با آن را تشکیل و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

استاندار قم افزود: پدافند غیرعامل مسئله بسیار حساسی است که هوشیاری لازم در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و حتی کشاوزی را می‌طلبد.

صالحی منش تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم تا خطرات احتمالی درباره قم را با انجام اقدامات پیشگیرانه دفع کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن نابودی زیر ساخت‌های کشور است خاطرنشان کرد: در استانی زندگی می‌کنیم که سرمایه گذاری فراوانی در این استان در حوزه زیر ساختی انجام شده است و دشمن بدون شک چشم طمع برای آسیب زدن به این امکانات را دارد.

استاندار قم با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری بر لزوم اهمیت و پیگری پدافند غیر عامل گفت: در شهر قم به دلیل موقعیت ویژه آن باید توجه ویژه‌ای به بحث پدافند غیر عامل داشته باشیم.

صالحی منش با تاکید بر اینکه مسئولین عالی نظام تاکید ویژه‌ای بر بحث پدافند غیر عامل دارند گفت: نظر مسئولان بلندپایه کشور بر این است که بحث پدافند غیر عامل باید در اولویت اصلی کارها قرار بگیرد.

استاندار قم همچنین اشاره به دشمنی بی‌پایان آمریکا با انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها پس از حادثه طبس و شکست سنگین در حمله نظامی به ایران لحظه‌ای از فکر تجاوز به کشورمان بیرون نیامده‌اند و در هر ساعتی منتظر آسیب زدن به مملکت ما بوده‌اندکه البته با مانع بزرگی به نام ملت ایران مواجه شده‌اند که همواره در برابر تهدیدات دشمنان خارجی ایستاده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای با پشتیبانی مردم انجام می‌شود گفت: اگر پتشتیبانی مردم نبود دولت نمی‌توانست در مذاکرات هسته‌ای با دست باز و با قدرت پیش برود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjtye8.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما