پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 33013
بعد از یک هفته تمرین در رامسر صورت گرفت

پایان اردوی آماده‌سازی صبای قم در شمال / ۲۴ مهر مصاف با پرسپولیس

قم نيوز : قم نگار: شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم پس از یک هفته تمرین و انجام کارهای آمادگی جسمانی و تاکتیکی به اردوی آماده‌سازی خود در شمال کشور پایان دادند.
پایان اردوی آماده‌سازی صبای قم در شمال / ۲۴ مهر مصاف با پرسپولیس
به گزارش قم نگار، بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون با دو تعطیلی تقریبا سه هفته‌ای مواجه بوده زیرا تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مشترک مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا برابر تیم‌های ملی فوتبال گوام و هند به میدان رفته است.

صبای قم که برنامه‌های آماده‌سازی خود را نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری در راه حضور در پانزدهمین دوره جام خلیج فارس دیرتر آغاز کرده، در نخستین تعطیلی لیگ برتر که بین بازی‌های هفته پنجم تا ششم اتفاق افتاد، اردویی را در استان اردبیل برگزار کرد تا خود را به آمادگی مطلوب نزدیک‌تر کند.

شاگردان علی دایی بعد از اردوی اردبیل توانستند در دو بازی از هفته‌های ششم و هفتم نیم‌فصل نخست باز‌ی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از استقلال‌ صنعتی خوزستان یک امتیاز و از مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر یعنی سپاهان اصفهان سه امتیاز بگیرند.

این در حالی است که صبای قم در شرایط کنونی از هفت بازی خود در نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم موفق به کسب دو پیروزی، چهار تساوی و یک باخت شده است و با کسب ۱۰ امتیاز هم اکنون در مکان هشتم جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران جای دارد.

دومین تعطیلی پانزدهمین دوره لیگ برتر به دلیل برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقه انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عمان و همچنین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی ژاپن شکل گرفت و صبا بار دیگر سعی کرد از این تعطیلی برای تقویت آمادگی خود بهره‌برداری مفید انجام دهد.

به همین منظور با برنامه‌ریزی از قبل انجام شده، تیم فوتبال صبای قم روز پنجشنبه نهم مهر ماه به منظور انجام تمرین و برپایی اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای راهی شمال کشور و شهر رامسر شد تا بیش از پیش خود را برای بازی‌های آتی لیگ پانزدهم آماده کند.

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی صبای قم که راس آنها علی دایی قرار دارد بازیکنان صبا هر روز در دو نوبت صبح و عصر به تمرینات بدنسازی، هوازی و تاکتیکی مشغول بودند تا روند موفقیت‌های خود را در ادامه بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ کنند.

فوتبالیست‌های صبای قم به غیر از تمرین زیر نظر کادر فنی با صلاحدید علی دایی در یک بازی تدارکاتی نیز با تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز دیدار کردند و در پایان مسابقه‌ای که سعید قمی و محمد اوسانی گلزنان آن برای صبا بودند، شاگردان دایی به برتری دو بر یک دست یافتند.

صبای قم در حالی امروز از اردوی رامسر بازگشت که تمرین روز جمعه هفدهم مهر ماه تعطیل شده است و از روز شنبه هجدهم مهر بار دیگر بازیکنان نماینده فوتبال استان قم در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران گردهم‌ می‌آیند تا خود را برای بازی روز جمعه آینده برابر تیم پرسپولیس تهران آماده کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjtyet.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما