يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 46631
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

قهرمانی منتظری در پیکارهای لیگ دسته اول تنیس روی‌میز قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم از برگزاری پیکارهای لیگ دسته اول پینگ پنگ قهرمانی مردان قم و معرفی برترین‌ها خبر داد.
قهرمانی منتظری در پیکارهای لیگ دسته اول تنیس روی‌میز قم
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی، برگزاری منظم مسابقات استانی در قالب پیکارهای قهرمانی قم و لیگ این رشته جذاب است.

وی ادامه داد: قم در رشته تنیس روی‌میز هم استعدادهای بسیار خوبی دارد، هم از امکانات و فضای اختصاصی برخوردار است و هم مربیان و نیروی انسانی با دانشی در بخش‌های مختلف اعم از مربیگری و داوری دارد و در سطح کشور نمایندگان قم همواره حضور پر رنگی دارند.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: برگزاری رقابت‌های استانی در قالب مسابقات قهرمانی کشور به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی موجب رونق بسیار قابل توجه پینگ‌پنگ قم شده، ضمن اینکه در لیگ نیز تمام توان تنیس روی‌میز قم در کنار هم جمع شده و قابلیت‌های این رشته را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات دسته اول تنیس روی‌میز رده سنی بزرگسالان استان قم، اضافه کرد: این دوره از مسابقات از نظر کمی و کیفی مطابق انتظار هیأت، سطح بسیار بالایی داشت و سرانجام این سیدمحمدامین منتظری بود که با برتری مقابل تمام رقیبان خود به مقام قهرمانی دست یافت.

عموئیان با اشاره به درخشش نوجوانان و جوانان پینگ‌پنگ قم در مسابقات دسته اول بزرگسالان، عنوان کرد: از هفت نفر اول رده‌بندی نهایی این دوره از رقابت‌ها، تعداد 6 نفر از استعدادهای دو رده سنی نونهالان و نوجوانان تنیس روی‌میز قم محسوب می‌شوند که این نشان از پیشرفت پینگ‌پنگ در بین نوجوانان قم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها سیدمحمدامین منتظری قهرمان شد، محمدمهدی اسدی به مقام نایب‌قهرمانی رسید و محمدپویا وفایی سوم شد، ضمن اینکه سیدمحمدجواد حجازی، سیدمحمدمعین منتظری و علی اخوان در رده‌های چهارم تا ششم این مسابقات ایستادند.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه سیدمحمدامین منتظری، محمدمهدی اسدی و پویا وفایی به عنوان سه نفر اول این رقابت‌ها استعدادهای این رشته در رده سنی نوجوانان هستند، در پایان اظهار کرد: مقام‌های هفتم تا دهم نیز به ترتیب به امیرعلی هاشم‌زاده، سیدهادی موسوی، مجید یابنده و حسین رزاقی بودند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjvmex.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما