شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 34724
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

مراسم باشکوه اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان است

قم نيوز : قم نگار: کی از مراجع تقلید گفت: هر سال مراسم اربعین باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این حرکت خاری در چشم دشمنان است.
مراسم باشکوه اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان است
به گزارش قم نگار، ناصر مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه علی بن ابیطالب ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: هر سال مراسم اربعین باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این حرکت گسترده خاری در چشم دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از این امر ناراحت هستند ولی راهی برای جلوگیری از آن ندارند، اگر همه لشکریان جمع شوند، نمی‌توانند جلوی این ملت را بگیرند، زیرا مردم عاشق امام حسین(ع ) هستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مراسم اربعین ابهتی برای اسلام و مسلمین و به ویژه شیعه است، گفت: مراسم اربعین از جمله وقایع بی‌نظیر است که هر سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سوابق فرمانده سپاه قم در دوران تصدی مسئولیت در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: شما در مشهد کارهای مثبتی انجام دادید، اقدامات خوبی برای حوزه علمیه ثامن‌الحجج، مسجد، کتابخانه و خانه‌های اساتید به همت سپاه و بسیج انجام شد و امیدواریم این روند ادامه یابد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی بیان کرد: در قم مشکلات حاشیه مشهد وجود ندارد ولی این شهر مشکلات خاص خود را دارد که باید به آن توجه کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjxaet.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما