پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 34904
مدیر حوزه علمیه قم:

واقعه عاشورا الگویی برای پشتیبانی از ولایت است

قم نيوز : قم نگار: مدیر حوزه علمیه قم با بیان اینکه جامعه اسلامی باید از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) درس بگیرد، گفت: با توجه به شرایط امروز نباید مقام معظم رهبری را تنها بگذاریم بلکه باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
واقعه عاشورا الگویی برای پشتیبانی از ولایت است
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال  با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: جریان عاشورا نشان داد افرادی که برای رسیدن به آرزوهای خود امام حسین (ع) را به شهادت رساندند به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند اما امام حسین (ع) با از خودگذشتگی دین خداوند را ماندگار کرد.

مدیر حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم خدامحوری در زندگی افزود: بنی امیه به دنبال مال اندوزی و اهداف نفسانی خود بود که تنها مانع آن‌ها در این زمینه امام حسین (ع) بود که در نهایت ایشان را به شهادت رساندند.

فرخ فال با بیان اینکه جامعه اسلامی باید از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) درس بگیرد، گفت: با توجه به شرایط امروز نباید مقام معظم رهبری را تنها بگذاریم و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم چون پشیمانی سودی ندارد همانند توابین که پس از شهادت امام حسین (ع) ابراز پشیمانی کردند اما دیگر زمانی برای جبران وجود نداشت.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) درس مهمی برای ما در مراحل زندگی و حرکت‌های آینده‌مان است اظهار داشت: جریان عبور کاروان سید الشهدا (ع) از کربلا به کوفه و از آنجا به شام و اتفاقاتی که بر امام حسین (ع) گذشت عبرتی برای ملت ما است تا تاریخ تکرار نشود.

وی با اشاره به اقدامات دشمن جهت مقابله با مسلمانان بیان کرد: دشمن جهت القای افکار خود در میان مسلمانان تلاش می‌کند تا به جهان اسلام این موضوع را تلقی کند که اگر رفاه و مال دنیا می‌خواهید باید همراه ما باشید وغیر این صورت ضرر خواهید کرد.

مدیر حوزه علمیه با اشاره به مراسم پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی عنوان کرد: ملت ایران با حضور میلیونی خود در مراسم اربعین نشان داد که اسلامی که توسط گروهک داعش تبلیغ می‌شود اسلام واقعی نیست بلکه امروز پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) رهبر معظم انقلاب و ملت ایران است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjxhet.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما