پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 52454
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست بازي‌ها صورت مي‌گيرد

مصاف صباي قم با نفت اهواز در آغاز ليگ برتر اميد ايران

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در نخستين هفته رقابت‌هاي فصل جديد ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور به مصاف تيم نفت اهواز خواهد رفت.
مصاف صباي قم با نفت اهواز در آغاز ليگ برتر اميد ايران
مصاف صباي قم با نفت اهواز در آغاز ليگ برتر اميد ايران
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران با حضور 12 تیم و به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد و صبای قم به اتفاق حریفان خود مجموعا در 22 هفته به رقابت می‌پردازند.

قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید در حالی انجام شد که در هفته نخست صبای قم باید برابر نفت اهواز به میدان برود، در شرایطی که مس رفسنجان با مس کرمان، خونه به خونه بابل با ملوان بندر انزلی، تراکتورسازی تبریز با البدر بندر کنگ، فولاد خوزستان با صنعت‌نفت آبادان و حفاری اهواز با ذوب‌آهن اصفهان دیگر دیدارهای هفته نخست را برگزار خواهند کرد.

در حالی که بازی‌های فصل جدید لیگ برتر امید از شهریور ماه آغاز می‌شود، به همین منظور تست‌گیری از بازیکنان نخبه و مستعد برای حضور موفق صبای قم در این دوره از رقابت‌ها رسما آغاز شده و صبایی‌ها در مرحله نخست تست‌گیری این تیم بازیکنان مستعد متولد یازدهم دی‌ماه سال 1375 به بالا را سنجش کردند.

این در حالی است که در دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌‌های کشور، تیم فوتبال امید صبا با دو عملکرد متفاوت در بازی‌های رفت و برگشت فصل 96 - 1395 سرانجام با حفظ سهمیه فوتبال قم به کار خود پایان داد و هم اکنون نیز درگیر برنامه‌های آماده‌سازی برای لیگ جدید است.

تیم فوتبال امید صبای قم فصل قبل یکی از دوران حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با کادر فنی کاملا بومی و اعتماد به چهره‌های نخبه و مستعد فوتبال قم تجربه کرد، ضمن اینکه از چند بازیکن غیر بومی نیز برای تکمیل ترکیب خود بهره برد.

امیدهای صبای قم با پایان 22 هفته رقابت بین 12 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر با کسب رتبه دهم جدول رده‌بندی به کار خود پایان دادند تا لب مرز سقوط به دسته پائین‌تر، سهمیه فوتبال استان قم را در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای فصل جدید حفظ کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxxei.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما