يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 32320
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم خبر داد

برگزاری ۶۰۰ حلقه صالحین در ادارات استان قم/ اعزام ۱۸۰۰ نفر به راهیان نور

قم نيوز : قم نگار: مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم گفت: در سال جاری ۵۰ حلقه معرفت در سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم آغاز به کار کرده است و اکنون ۶۰۰ حلقه صالحین با محوریت مسائل مختلف فرهنگی در ادارات مختلف استان برگزار می‌شود.
برگزاری ۶۰۰ حلقه صالحین در ادارات استان قم/ اعزام ۱۸۰۰ نفر به راهیان نور
به گزارش قم نگار، مهدی بوالحسنی در همایش روز قشر بسیج کارمندان سپاه استان قم که ظهر امروز در سالن همایش شهرداری مرکز قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی نقش تاثیرگذاری را بر عهده دارند ابراز کرد: در سال جاری ۱۸۰۰ نفر از بسیجیان سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم به همراه خانواده‌های خود به سفرهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم تا کنون هفت همایش بصیرتی را در سطح استان برگزار کرده است اضافه کرد: ۹۶ نشست بصیرتی به همت پایگاه‌های مقاومت این رده اقشاری در ادارات و نهادهای مختلف استان قم برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) خاطرنشان کرد: در سال جاری ۵۰ حلقه معرفت در سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم آغاز به کار کرده است و اکنون ۶۰۰ حلقه صالحین با محوریت مسائل مختلف فرهنگی، اقتصاد و اجتماعی به صورت هفتگی در ادارات مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تحقق دستورات رهبر انقلاب اسلامی در دستور کار حلقه‌های صالحین سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم قرار گرفته است، افزود: به منظور افزایش صمیمیت میان سرگروه‌ها و متربیان حلقه‌های صالحین ۲۴ کاروان از بسیجیان این رده اقشاری به سفرهای مشهد مقدس، شهرهای شمالی کشور و مناطق گردشگری اطراف استان قم اعزام شده‌اند.

بوالحسنی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی منافع عمومی جامعه اسلامی را مورد تاثیر قرار می‌دهد ادامه داد: تلاش برای رفع مشکلات مردم و گسترش روحیه جهادی در ادارات به عنوان امر به معروف مورد توجه پایگاه‌های مقاومت بسیج سازمان بسیج کارمندان قرار گرفته و فعالیت این پایگاه‌ها برای تحقق خواسته‌های رهبری یکی از معیارهای انتخاب پایگاه‌های برتر این رده اقشاری است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjytet.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما