چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 27010
در آستانه دیدار سپاهان و صبای قم

مرفاوی و فرکی در نشست خبری حاضر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صبای قم امروز در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم در لیگ بر‌تر فوتبال حاضر می‌شوند.
مرفاوی و فرکی در نشست خبری حاضر می‌شوند
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صبای قم عصر فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود تا دو تیم نهمین بازی فصل خود را برگزار کنند.

بر این اساس، صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم و حسین فرکی سرمربی تیم سپاهان اصفهان امروز در اصفهان پاسخگوی سؤالات خبرنگاران هستند.

این نشست قرار است از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در محل مجموعه حکیم نظامی باشگاه سپاهان واقع در خیابان حکیم نظامی اصفهان برگزار شود و ابتدا صمد مرفاوی به سوالات خبرنگارن اصفهانی پاسخ می‌دهد و سپس حسین فرکی به میان خبرنگاران می‌آید تا در مورد بازی تیمش برابر صبا با خبرنگاران گفت‌و‌گو کند.

این در حالی است که صبای قم در ۴ بازی اخیر خود یک تساوی و ۳ شکست در کارنامه دارد و مرفاوی به دنبال کسب حداقل یک امتیاز از بازی با سپاهان است.

حسین فرکی نیز که به تازگی جانشین زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان شده امروز برای نخستین بار در سمت مربیگری سپاهان در نشست خبری حاضر می‌شود و فردا نیز نخستین بازی خود به عنوان سرمربی سپاهان را برابر صبا تجربه می‌کند.

صبا در آخرین مسابقه خود در قم برابر تیم استقلال خوزستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و سپاهان نیز در مشهد برابر پدیده خراسان با یک گل به برتری رسید.

شاگردان صمد مرفاوی با کسب ۹ امتیاز از ۸ بازی در رده هشتم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتبال قرار دارند و سپاهان نیز با کسب ۱۵ امتیاز پشت سر تراکتورسازی و استقلال در رده سوم جدول قرار دارد.

تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و صبای قم در هفته نهم رقابت‌های لیگ بر‌تر پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjyye8.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما