کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلایه شهردار قم از ارائه گزارش‌های بررسی نشده در صحن علنی شورا

خبرگزاری فارس , 12 مهر 1400 ساعت 15:18

شهردار قم با اشاره به گزارش ارائه شده در صحن علنی شورا در مورد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: لازم است تا این گزارش‌ها پیش از طرح در صحن علنی، با حضور مسئولان سازمان‌های مربوطه در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و راستی‌آزمایی شود.


به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تقدیر از بازدیدهای میدانی اعضای شورای اسلامی شهر از سازمان‌های تابعه شهرداری و پروژه‌های مختلف، خواستار تداوم نظارت‌های شورای اسلامی شهر شد.

وی همچنین به گزارش ارائه شده در این نشست درباره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اشاره کرد و گفت: لازم است تا این گزارش‌ها پیش از طرح در صحن علنی شورا، با حضور مدیران سازمان‌های مربوطه در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و راستی آزمایی شود.

شهردار قم ادامه داد: در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، همواره تقاضاهایی برای تأمین و تکمیل تجهیزات وجود داشته و دارد و از این رو شایسته است تا وضعیت فعلی این سازمان بر اساس استانداردها سنجیده شود.

وی همچنین اذعان کرد: در این گزارش به لزوم توجه به اضافه کار آتش نشانان اشاره شده، در حالی که می توان با بررسی بیشتر، همه مطالبات واقعی این افراد را شناسایی و پیگیری کرد.

سقائیان نژاد به طرح موضوع تشکیل کمیته خانواده و امور بانوان در شورای اسلامی شهر پرداخت و یادآور شد: برای تعریف دقیق این کمیته در ساختار شورای شهر می‌توان به کتاب تدوین شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب فرهنگ و بر اساس نظرات و بیانات رهبر معظم انقلاب مراجعه کرد، کتابی که یکی از فصول آن نیز درباره موضوع خانواده و زنان است.

همچنین در نشست امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم، لایحه اخذ مجوز واگذاری امور مربوط به صدور پروانه و نقل و انتقالات تاکسی به شرکت‌های حمل و نقل درون شهری دارای پروانه نمایندگی که از سوی شهردار قم به شورا ارائه شده است، اعلام وصول شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 100249

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100249/گلایه-شهردار-قم-ارائه-گزارش-های-بررسی-نشده-صحن-علنی-شورا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir