کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تسهیلات واحد‌های تولیدی قم طبق ظرفیت‌های بانکی پرداخت می‌شود

قم نیوز , 20 مهر 1400 ساعت 13:59

سرمست گفت: نیازمندی‌های واحد‌های تولیدی صنعتی استان قم بر اساس امکانی که از نظر پشتیبانی بانکی است، برطرف خواهیم کرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم گفت: ظرفیت‌های تولیدی استان باید شناسایی و معرفی شود.

استاندار قم همچنین حمایت از تولید داخلی را در سطوح استانی و ملی ضروری برشمرد و افزود: دستگاه‌های استانی موظف به حمایت از تولید داخلی می‌باشند.

سرمست با اشاره به احتیاج برخی واحد‌های تولیدی صنعتی قم به تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، تصریح کرد: در این خصوص، اقدام‌های لازم را بر اساس نیازمندی‌هایی که واحد‌ها دارند و امکانی که از نظر پشتیبانی بانکی است، انجام می‌دهیم.

استاندار قم بیان کرد: با توجه به مشکل‌هایی که در امر پشتیبانی از واحد‌های تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، پشتیبانی‌های مورد نیاز صورت می‌گیرد.

سرمست جلوگیری از تعطیل شدن واحد‌های تولیدی و تک رقمی شدن نرخ بیکاری را مهمترین هدف‌گذاری اقتصادی استان ذکر کرد و گفت: خوشبختانه این هدف در طول چند سال اخیر برغم تحریم‌ها و مشکل‌هایی که خواه یا ناخواه در سراسر کشور وجود داشته، محقق شده و در قم واحد تولیدی تعطیل نداشتیم، و حتی واحد‌های غیرفعال نیر شناسایی و به مدار تولید بازگشتند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی قم فراتر از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 100390

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100390/تسهیلات-واحد-های-تولیدی-قم-طبق-ظرفیت-های-بانکی-پرداخت-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir