کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران مطرح کرد؛

تالیف تولیدات فاخر در زمینه مهدویت برای کودکان و نوجوانان

خبرگزاری مهر , 20 مهر 1400 ساعت 20:02

مدیر انتشارات مسجد جمکران با اشاره تالیف کتب متعدد در زمینه ظهور برای کودکان و نوجوانان گفت: تالیف تولیدات فاخر در زمینه کودک و نوجوان در زمینه ظهور و آخرالزمان کار دشواری است.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی اکبر صمدی ظهر سه شنیه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات مسجد مقدس جمکران برگزار شد بیان کرد: کودکان و نوجوانان بیشترین آسیب فرهنگی را از دشمنان دیده‌اند برای این امر با هدف تبین اندیشه‌های مهدوی برای کودکان و نوجوانان تالیفات زیادی داشتیم اما در حالی که غرب آخرالزمان و ظهور را برای کودکان به تصویر کشیده است این انتشارات برای تولید فاخر در زمینه ظهور و آخرالزمان برای کودکان نیاز به نویسندگان مطلوبی دارد اما هیچ نویسنده ایی با ما همکاری نمی‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به چالش‌های موجود در بین کودکان و نوجوانان، تلاش ما این است که برای آنان آثاری تولید کنیم که با آثار وارداتی قابل رقابت باشد؛ پیدا کردن نویسنده‌هایی با دغدغه و فهم مسائل مهدوی کار سختی بوده و سال‌ها است به دنبال این هستیم که مباحث آخرالزمان و حکومت حضرت حجت (عج) را به تصویر بکشیم.

مدیر انتشارات مسجد جمکران تصریح کرد: بیان غیبت صغری و مجموعه دانشنامه مهدوی از کارهای انجام شده بوده است و درباره نقش علما در زمان غیبت امام زمان (عج) هم آثاری منتشر شده که باعث تغییر دیدگاه مردم به علما شده است یکی از کارگروه‌های ویژه ما در انتشارات مسجد مقدس جمکران، مقابله با مدعیان دروغین مهدویت بوده و درباره شیوه عضوگیری، شبهه افکنی و گروه‌های همکار با آنها رمان‌هایی روانه بازار خواهد شد.

صمدی با اشاره به عملکرد این انتشارات با هدف بیان آثار مهدوی در جامعه گفت: انتشارات کتاب جمکران از سال ۶۸ آغاز به کار کرده و تاکنون بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب منتشر شده است؛ همچنین بیش از ۲۰۰ کتاب در زمینه مهدویت تولید شده است..

وی افزود: برای ایام نهم ربیع‌الاول دو فراخوان منتشر می‌شود که یکی از آنها در موضوعات انتظار، مهدویت و دل نوشته است و ما آثار منتخب را منتشر می‌کنیم؛ همچنین در شب و روز نهم ربیع‌الاول کتاب‌های انتشارات مسجد جمکران با تخفیف ۳۰ درصدی به فروش خواهد رسید.

صمدی تصریح کرد: علاقمندان برای دریافت کتاب‌های انتشارات مسجد جمکران هم از طریق مراجعه به فروشگاه‌های مسجد می‌توانند این اقدام را انجام دهند، هم از طریق پایگاه اینترنتی کتاب جمکران به نشانی ketabejamkaran.ir دریافت کتاب ممکن خواهد بود؛ همچنین در فروشگاه‌های کتاب استان‌ها هم می‌توان کتب را دریافت کرد.

گفتنی است؛ در پایان کتاب‌های «سفیر دوازدهم»، «آخرین آفتاب»، «دیدار به وقت باران» و «طاووس مستور» رونمایی شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 100399

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100399/تالیف-تولیدات-فاخر-زمینه-مهدویت-کودکان-نوجوانان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir