کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهتمام ناجا در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا با کمترین تنش

خبرگزاری فارس , 21 مهر 1400 ساعت 12:15

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در شرایط کرونایی کشور گفت: سعی ما در نیروی انتظامی بر این است که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با کمترین تنش در کشور انجام شود و در این امر نیز موفق بودیم.


 به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت و خدمت به مردم توسط پلیس، این دو مؤلفه را از وظایف مهم پلیس دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی سازمان بزرگی است که در سراسر کشور گسترده است و علاوه بر تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امسال با وجود مناسبت‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده است، گفت: نیروی انتظامی در تأمین امنیت صندوق‌های انتخابات با وجود تهدیدهای فراوان عملکرد بسیار خوبی داشت و با مدیریت ترددها و ایجاد نظم در مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرین بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در شرایط کرونایی کشور ابراز کرد: سعی ما در نیروی انتظامی بر این بود که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با کمترین تنش در کشور انجام شود و در این امر نیز موفق بودیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ماه محرم نیز حجم کار بالایی داشت و امنیت صدها هزار محل عزاداری در سراسر کشور که تا پاسی از شب عزاداری می کردند را تأمین کرد.

اشتری افزود: در زیارت اربعین هم که بنا نبود از مرزهای زمینی صورت بگیرد اما مرزهای زمینی باز شد و در مجموع ۲۵۰هزار زائر اربعین به کشور عراق رفتند، امنیت در گمرک‌ها با وجود عدم پیش بینی قبلی به خوبی تأمین شد.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 100413

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100413/اهتمام-ناجا-اجرای-مصوبات-ستاد-ملی-کرونا-کمترین-تنش

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir