کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد نیروی انتظامی با مجرمان قاطعانه باشد

خبرگزاری ايرنا , 21 مهر 1400 ساعت 13:35

آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی از مراجع تقلید با تاکید بر برخورد قاطع و بازدارنده با مجرمان، گفت: برخورد نیروی انتظامی با مجرمان باید به نحوی باشد که آنها جرات تعدی به جان، مال و ناموس مردم را نداشته باشند.


به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید قم روز چهارشنبه دردیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور در قم، افزود: اقتدار و قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد بر قانون شکنان و مجرمان باید حفظ شود.

این مرجع تقلید ادامه داد: چیزی که رضایتمندی عموم مردم را به خود جلب می کند برخورد قاطعانه با چنین افرادی از سوی نیروی انتظامی است.

آیت الله علوی گرگانی نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و اقدامات شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر کشور است.

وی همچنین تامین معیشت کارکنان نیروی انتظامی را مهم دانست و گفت:  افرادی که در لباس نیروی انتظامی خدمت می کنند باید به لحاظ معیشتی دغدغه و مشکلی نداشته باشندتا با تمام وجود در ایفای وظایف جانفشانی کنند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سفر به قم با آیات جوادی آملی، سبحانی ، صافی گلپایگانی و نوری همدانی از مراجع تقلید و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو کرد.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 100416

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100416/برخورد-نیروی-انتظامی-مجرمان-قاطعانه-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir