کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر ورزش: ایران در همه رشته‌های ورزشی حرف برای گفتن دارد

قم نیوز , 22 مهر 1400 ساعت 11:33

سجادی گفت:برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم متاثر و برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است.


سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان  روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه رشته‌های ورزشی به‌جز رشته‌های معدود به مرحله حرفه‌ای گری رسیده است و در رویداد‌های بین‌المللی عملکرد قابل دفاعی از خود می‌تواند داشته باشد.

او افزود: برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است.

سجادی با بیان این که حوزه جوانان با چالش‌های خاص خود همراه است، ادامه داد: بخشی از مباحث مربوط به جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که به صورت جدی در حال پیگیری است.

وزیر ورزش و جوانان حمایت از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را رویکرد اصلی این وزارتخانه دانست و گفت: نزدیک به ۳ سال به المپیک آینده و حدود ۱۱ ماه به آغاز بازی‌های آسیایی باقی مانده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده ایران با تمام قدرت در این رویداد‌ها شرکت خواهد کرد.

سجادی گفت: برنامه ریزی جهت برگزاری رقابت‌های ورزشی در بین کشور‌های محور مقاومت، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است.

وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به استان قم علاوه بر دیدار و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و علما از پروژه سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان بازدید و با پیشکسوتان ورزشی و سمن‌های جوانان دیدار می‌کند. 

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 100435

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100435/وزیر-ورزش-ایران-همه-رشته-های-ورزشی-حرف-گفتن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir