کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله علوی گرگانی: مراکز اختصاصی ورزش بانوان راه اندازی شود

خبرگزاری مهر , 22 مهر 1400 ساعت 19:50

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم توجه به معنویت و مسائل دینی در ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.


به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.

وی، افزود: وزارت ورزش و جوانان اقداماتی انجام دهد که ورزش وسیله توجه به خداوند باشد و برخی رفتارهای احتمالی موجب سو استفاده دشمنان قرار نگیرد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به خاطره‌ای از سفر حج خود ادامه داد: ایران باید الگوی کشورهای اسلامی در دنیا باشد و از این نظر بروز برخی صحنه‌ها و تصاویر مورد تأیید نیست.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: طبق روایات اسلامی خداوند متعال یاور کسانی هستند که تقوای الهی را رعایت و در مسیر خدمت به مردم می‌کوشند.

وی همچنین افزود: از مهمترین توصیه‌های معارف دینی خدمت به مردم است به نحوی که خداوند رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام، گفت: برخورد محبت‌آمیز با مردم سیره عملی اولیای الهی بوده است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 100446

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100446/آیت-الله-علوی-گرگانی-مراکز-اختصاصی-ورزش-بانوان-راه-اندازی-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir