کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری دو مداخله‌گر در امور درمان در قم

قم نیوز , 25 مهر 1400 ساعت 12:20

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دو نفر از افراد مداخله‌گر در امور درمان که اقدام به ارائه خدمات پوست و مو می‌کردند، با دستور مقامات قضائی دستگیر شدند.


به گزارش قم نیوز محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان نظارت بر درمان فعالیت دو نفر از افراد مداخله‌گر در امور درمان که اقدام به ارائه خدمات پوست و مو می‌کردند محرز شد و با دستور مقامات قضائی و با همکاری نیروی انتظامی در عملیاتی همزمان محل فعالیت ایشان کشف و افراد خاطی دستگیر و پرونده ایشان جهت برخورد قانونی به دادسرا ارجاع شد.

پرهام  افزود: یکی از شیوه‌هایی که مداخله گران برای انتشار تبلیغات فعالیت غیرمجازشان انتخاب می‌کنند بستر فضای مجازی است که با راهنمایی‌های معاون دادستان در امور فضای مجازی فعالیت ایشان تحت رصد کارشناسان نظارت بر درمان قرار گرفته که در زمان مناسب اعمال قانون خواهند شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: انتظارمان از شهروندان گرامی این است که درمان خود را به دست افراد غیر پزشک نسپارند و افراد سودجو در حوزه درمان بدانند که بازی با سلامت مردم تاوان سنگینی دارد.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 100493

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100493/دستگیری-دو-مداخله-گر-امور-درمان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir