کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشرفت واکسیناسیون در استان قم نیازمند حرکت جهادی

خبرگزاری مهر , 28 مهر 1400 ساعت 11:04

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر لزوم حرکت جهادی در پیشرفت واکسیناسیون گفت: اقناع سازی خانواده و جلوگیری از تبلیغات سو باعث پیشرفت روند واکسیناسیون در استان قم می شود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر صبح چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا که با حضور استاندار در ساختمان استانداری قم برگزار شد، با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان و دیدار با مراجع و علما گفت: در این دیدار تاکید مراجع قم بر واکسیناسیون و اجرای دستورات حوزه بهداشت بود.

وی با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در ابتلاء، بستری و فوت نزولی است، تصریح کرد: در بعضی اوقات رشد خفیفی در موارد یاد شده دیده می‌شود که نیازمند تلاش مضاعف و هوشیارانه کادر بهداشت و درمان است تا درگیر پیک ششم نشویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم شمار بیماران کرونایی که در حال حاضر در بیمارستان‌های قم تحت معالجه و درمان قرار دارند را ۲۷۰ نفر ذکر کرد و افزود: ۸۰ تن از این بیماران به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

قدیر همچنین گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در قم ۹۷۲ هزار و ۱۲۸ دز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به راه اندازی مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در استان قم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه استقبال از این مرکز مطلوب گزارش شده است، مرکزی دیگر با این شرایط به مراکز واکسیناسیون استان اضافه خواهد شد تا همشهریان هر ساعت از شبانه روز بتوانند اقدام به تزریق واکسن نمایند.

وی پیشرفت واکسیناسیون در استان را نیازمند حرکت جهادی دانست و ادامه داد: اقناع سازی خانواده و جلوگیری از تبلیغات سو در کنار فعالیت‌های جهادی می‌تواند باعث پیشرفت روند واکسیناسیون در استان قم شود.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 100552

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100552/پیشرفت-واکسیناسیون-استان-قم-نیازمند-حرکت-جهادی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir