کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله سعیدی: دشمن از همفکری و اتحاد سران قوا ناراحت است

خبرگزاری مهر , 29 مهر 1400 ساعت 14:00

آیت الله سعیدی با بیان اینکه وحدت و همدلی سران دولت، مجلس و قوه قضائیه نعمت بزرگ خداوند است گفت: دشمن از همفکری و اتحاد سران قوا ناراحت است.


به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر پنج شنبه در دیدار محمدباقر قالیباف که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه محبت اهل بیت سکوی پرش به سمت خدا است و ما با محبت اهل بیت به خدا تقرب می‌جوییم، گفت: معرفت اهل بیت (ع) درجات بالایی دارد که شاید از دسترس ما خارج باشد ولی محبت اهل بیت (ع) چیزی است که قابل انکار نیست و در محبت خود به اهل بیت (ع) شکی نداریم.

وی با بیان اینکه محبت اهل بیت (ع) و برائت از دشمنان اهل بیت (ع) در کنار هم هستند و جدا شدنی نیستند، افزود: محبت و برائت در هر زمان مصادیقی دارد و همانطور که وحدت مسلمانان باعث تقرب به خدا می‌شود برائت همه مسلمین از دشمنان اسلام نیز رضای خدا را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه حب و برائت قلبی به تنهایی کافی نیست، تصریح کرد: همانطور که باید محبت خود به اهل بیت (ع) را ابراز کنیم باید برائت از دشمن را هم ابراز کنیم و در مقابل دشمن وحدت داشته باشیم.

وی وحدت و همدلی سران دولت، مجلس و قوه قضائیه را نعمت بزرگ خداوند در این دوره دانست و ادامه داد: دشمن از اینکه سران قوا با هم همفکر و متحد هستند ناراحت است و ما باید از این نعمت الهی به خوبی بهره ببریم.

سعیدی با اشاره به لزوم مدیریت هماهنگ امور کشور در شرایط کنونی، گفت: امروز همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تأکید دارند رفع مشکلات معیشت مردم از مهمترین مسائل است و باید از هماهنگی قوای سه گانه برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به مشکلات و معضلات فرهنگی کشور افزود: در این زمینه شورای فرهنگ عمومی سراسر کشور برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کند که نیازمند حمایت و پشتیبانی و اختصاص امکانات بیشتری است و مجلس می‌تواند با تخصیص بودجه این شورا را تقویت کند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 100580

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100580/آیت-الله-سعیدی-دشمن-همفکری-اتحاد-سران-قوا-ناراحت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir