کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای 195 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب در قم

خبرگزاری فارس , 4 آذر 1400 ساعت 18:21

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: در بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، 195 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شده که بیشتر آن‌ها در حوزه کودکان و نوجوانان است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سجاد عمرانی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در کتابخانه‌های عمومی استان قم به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در هفته کتاب، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کتابخانه های عمومی برنامه های فرهنگی متنوعی را در حوزه های مختلف کودک و نوجوان، رونمایی کتاب، معرفی و نقد کتاب، کارگاه آموزشی، مسابقه کتابخوانی، نشست های ترویجی و ... برگزار کردند که مجموع برنامه‌ها ۱۹۵ فعالیت فرهنگی می‌شود.
 
وی ادامه داد: در سال های اخیر تمرکز ما در کتابخانه های عمومی بیشتر در حوزه کودک و نوجوان بوده است و سعی کرده ایم با برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوع در این حوزه، سهم خود را در پرورش نسل آینده ایفا کنیم؛ به همین جهت برنامه های فرهنگی کودک و نوجوان نظیر قصه‌گویی، جمع خوانی، مسابقات کتابخوانی، ساخت کاردستی و... با ۸۵ برنامه، بیشترین سهم را در بین برنامه های هفته کتاب کتابخانه های عمومی قم داشته است.
 
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: با توجه به بهبود وضعیت کرونا، با همکاری مدارس استان، تعدادی از دانش آموزان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از کتابخانه‌های عمومی بازدید کردند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 101240

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101240/اجرای-195-برنامه-فرهنگی-مناسبت-هفته-کتاب-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir