کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولیت همگانی در قبال مسئله حجاب/ لزوم ریشه یابی آسیبهای اجتماعی

خبرگزاری تسنیم , 4 آذر 1400 ساعت 19:27

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از وضعیت نا مناسب حجاب در قم گفت: حجاب یک مسئله همگانی است که همه اقشار و افراد در قبال آن مسئولیت دارند.


به گزارش قم نیوز سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در جمع خبرنگاران پیرامون فعالیت‌های انجام‌شده در کتابخانه‌های عمومی استان قم به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در هفته کتاب، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و کتابخانه‌های عمومی برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در حوزه‌های مختلف برگزار کرد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی با محوریت کودک و نوجوان، رونمایی کتاب، معرفی و نقد کتاب، کارگاه آموزشی، مسابقه کتاب‌خوانی، نشست‌های ترویجی و ... ازجمله این برنامه‌ها بود که درمجموع 195 برنامه فرهنگی در این هفته برگزارشده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم ادامه داد: در سال‌های اخیر تمرکز ما در کتابخانه‌های عمومی بیشتر در حوزه کودک و نوجوان بوده است و سعی کرده‌ایم با برنامه‌های آموزشی و فرهنگی متنوع در این حوزه، سهم خود را در پرورش نسل آینده ایفا کنیم.

عمرانی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی کودک و نوجوان نظیر قصه‌گویی، جمع خوانی، مسابقات کتاب‌خوانی، ساخت کاردستی و... با 85 برنامه، بیشترین سهم را در بین برنامه‌های هفته کتاب کتابخانه‌های عمومی قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بهبود وضعیت کرونا، با همکاری مدارس استان، تعدادی از دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از کتابخانه‌های عمومی بازدید کردند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 101242

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101242/مسئولیت-همگانی-قبال-مسئله-حجاب-لزوم-ریشه-یابی-آسیبهای-اجتماعی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir