شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 101262

سردار شکارچی: زاویه گرفتن با ولایت موجب سقوط می‌شود

قم نيوز : سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به تاکید وصیت‌نامه شهدا بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه گفت: هر فردی در هر درجه‌ای از عبادت با زاویه گرفتن از ولایت در معرض سقوط قرار می‌گیرد.
سردار شکارچی: زاویه گرفتن با ولایت موجب سقوط می‌شود
سردار شکارچی: زاویه گرفتن با ولایت موجب سقوط می‌شود
به گزارش قم نیوز سردار ابوالفضل شکارچی در مراسم یادواره شهدای یکصد شهید مسجد جامع قم که شب گذشته به همت پایگاه شهدای مسجد جامع قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه هر فردی در هر درجه‌ای از عبادت با زاویه گرفتن از ولایت در معرض سقوط قرار می‌گیرد، گفت: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهنمودهای ایشان از ویژگی‌های مهم بسیجیان به‌عنوان پیروان شهداست.

وی ولایت پذیری را عامل رستگاری شهدا خواند و عنوان کرد: در جریان عاشورا هم عده‌ای ولایت‌پذیر بودند و رستگار شدند اما عده‌ای هم از ولایت‌پذیری فرار کرده و آخرت خود را به دنیا فروختند.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه دنبال شود، گفت: اگر بتوانیم روحیه ایثار و جهاد را در عرصه‌های مختلف از شهدا الگوبرداری کنیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی از اخلاص و ایثار به‌عنوان دیگر ویژگی بسیجیان نام برد و گفت: اگر روحیه بسیجی به‌معنای واقعی در رده‌های مختلف اجرایی نهادینه شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید برای جوانان امروز بازگو شود، عنوان کرد: ارتباط میان نسل‌ دفاع مقدس و نسل جوان امروز یک مقوله مهم است چراکه جوانان امروز هستند که می‌خواهند مسیر رزمندگان را ادامه دهند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjmvev8uqey8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما