کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۹۹ درصد طلاب جامعه المصطفی واکسن کرونا را دریافت کردند

قم نیوز , 10 آذر 1400 ساعت 13:12

رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: به بیش از ۹۹ درصد مجموعه حوزوی جامعه المصطفی العالمیه واکسن کرونا تزریق شده است.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام‌والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی گفت: از مجاهدت‌های بهداشت و درمان که با تمام وجود در راستای خدمات رسانی به جامعه تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه یادآور شد: اگر امروز آرامش نسبی در موضوع کرونا ایجاد شده، به پاس تلاش‌های شما کادر سلامت است که باید قدر بدانیم.

او ادامه داد: مجموعه جامعه‌المصطفی بعد از اعلام کرونا به سرعت در راستای توسعه دستور‌های بهداشتی گام برداشت و در امر واکسیناسیون نیز، ۹۹ درصد این مجموعه واکسن تزریق کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: قم، قلب تپنده تشیع در جهان است و نهاد‌های حوزوی از جمله جامعه المصطفی در این زمینه نقش دارند.

محمد رضا قدیر با قدردانی از همکاری‌های جامعه المصطفی در زمینه کرونا گفت: از ابتدا این مجموعه حوزوی نهایت همکاری و همراهی را با دانشگاه علوم پزشکی قم داشت و در رعایت دستور‌های بهداشتی نهایت همکاری را کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به راه‌اندازی نهضت‌های ضدواکسن به اسم حوزه‌های علمیه گفت: نهاد‌های حوزوی نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته‌اند و در زمینه واکسیناسیون نیز، تمامی مراجع تقلید و علمای حوزه و همچنین اکثریت طلبه‌ها و روحانیان و خانواده‌های آن‌ها از واکسن استفاده کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برغم تمامی تبلیغات سوء تاکنون توانستیم ۷۰ درصد مردم را در قم واکسینه کنیم.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 101362

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101362/۹۹-درصد-طلاب-جامعه-المصطفی-واکسن-کرونا-دریافت-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir