کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانوان هندبالیست قم به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شدند

خبرگزاری فارس , 11 آذر 1400 ساعت 10:46

بانوان هندبالیست استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان امروز به بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان در قاره اروپا اعزام شدند.


به گزارش قم نیوز بانوان هندبالیست قم بعد از همراهی موفق با تیم ملی کشورمان در پیکارهای ۲۰۲۱ قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی که با درخشش آنها در ترکیب تیم ملی همراه بود، حالا یک تجربه جدید در عرصه حرفه‌ای این رشته به دست آورده و راهی رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

فاطمه خلیلی، نوریه عباسی و الناز قاسمی بازیکنان قمی تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های ۲۰۲۱ زنان جهان هستند، هندبالیست‌های توانمندی که از رده سنی پایه با یک مربی خوشنام در هندبال قم و ایران به نام زهرا احمدی‌نیا فعالیت در این رشته را آغاز کرده و پله پله مدارج ترقی در این رشته را پشت‌سر گذاشته‌اند تا امروز که نماینده ورزش قم در یک رویداد بزرگ ورزشی دنیا محسوب می‌شوند.

ملی‌پوشان هندبال بانوان ایران که به عنوان نخستین رشته تیمی توپی ورزش بانوان ایران برای نخستین‌بار سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورده‌اند، روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۶ آذر ماه در مرحله گروهی این دوره از مسابقات به مصاف حریفان خود از کشورهای مختلف می‌روند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود در گروه سوم مقدماتی با تیم‌های ملی نروژ، رومانی و قزاقستان هم‌گروه شده‌اند و در نخستین دیدار خود روز جمعه ۱۲ آذر ماه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم ملی رومانی می‌روند.

تیم هندبال زنان ایران در دومین بازی خود روز یکشنبه ۱۴ آذر ماه از ساعت ۲۳ با نروژ رودررو می‌شوند و سومین دیدار مرحله گروهی را از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه شانزدهم آذر ماه را برابر تیم ملی قزاقستان برگزار می‌کنند تا وضعیت آنها برای مرحله بعدی بازی‌ها مشخص شود.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 101382

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101382/بانوان-هندبالیست-قم-مسابقات-قهرمانی-جهان-اعزام-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir