کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم‌های دختران و پسران تکواندو قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس , 12 آذر 1400 ساعت 15:23

هیات تکواندو استان قم سرمربی تیم‌های پسران و دختران قم را برای حضور در مسابقات سال 1400 المپیاد استعدادهای برتر کشور معرفی کرد.


به گزارش قم نیوز با توجه به در پیش بودن المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال ۱۴۰۰ و برگزاری این مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله تکواندو، اقدامات هیات تکواندو استان قم به منظور تدارک تیم‌های آماده برای اعزام به این رویداد مهم داخلی آغاز شده است.

هیات تکواندو استان قم ابتدا نسبت به معرفی سرمربی تیم‌های دختران و پسران قم اقدام کرد و بر اساس تصویب اعضای کمیته فنی هیات قم و با حکمی از سوی محمد جمشیدی رئیس هیات تکواندو، مرتضی کریمی چهره نام‌آشنا تکواندو ایران و سرمربی اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان قم در المپیاد استعدادهای برتر کشور معرفی شد.

همچنین بنفشه نصرتی مربی شناخته شده کشورمان از استان قزوین به عنوان سرمربی تیم‌های رده‌های مختلف سنی دختران استان قم منصوب شد، در حالی که نصرتی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ورزش است و در کارنامه وی سابقه ۱۲ سال تجربه کاری در تکواندو به چشم می‌خورد.

از سوی دیگر به منظور شناسایی ترکیب تیم‌های تکواندو استان قم، دومین جلسه تمرین تیم‌های دختران برای روز پنج‌شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آذر ماه برنامه‌ریزی شد و تکواندوکاران در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده به اردو می‌روند، در حالی که نوبت اول به گروه سنی نوجوانان و شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی اختصاص دارد و از ساعت ۸ تا ۱۰ برپا خواهد بود.

همچنین نوبت دوم تمرین دختران تکواندوکار از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در اختیار گروه‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان کمربند قرمز  و مشکی است و نوبت سوم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برای گروه سنی نوجوانان شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی برنامه‌ریزی شده است.

اردوی آماده‌سازی تیم نوجوانان تکواندو استان قم در گروه پسران نیز روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه از ساعت ۱۵ در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار می‌شود، اردویی که ویژه مقام آوران مسابقات انتخابی نوجوانان قم زیر نظر مرتضی کریمی سرمربی تیم نوجوانان تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 101401

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101401/سرمربی-تیم-های-دختران-پسران-تکواندو-قم-معرفی-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir