کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: رفع مشکلات قم مهم‌ترین دغدغه مدیران استان است

خبرگزاری تسنیم , 15 آذر 1400 ساعت 23:55

استاندار قم گفت: نگاه ما جناحی نیست بلکه رفع مشکلات استان در همه امور مورد توجه است مسئولیت را نپذیرفته‌ایم که مسئول بمانیم بلکه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاه‌چراغی امروز در نشست اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام استان موردبررسی و برای آن برنامه‌ریزی مناسب انجام‌ شده است.
 
وی افزود: طرح‌های استان با پیوست فرهنگی و آموزشی پیگیری می‌شود و تلاش می‌کنیم در راستای رفع مشکلات استان برنامه‌های خود را دنبال کنیم.
 
استاندار قم بیان کرد: نگاه ما جناحی نیست بلکه رفع مشکلات استان در همه امور مورد توجه است، مسئولیت را نپذیرفته‌ایم که مسئول بمانیم بلکه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.
 
شاه‌چراغی تصریح کرد: در جلسه تودیع و معارفه گفتم که مبنای اقدامات ما هویت قم است و هویت قم شامل معیشت مردم و مبلمان شهری وزندگی مردم مورد توجه است.
 
وی گفت: روز گذشته در جلسه بهزیستی حضور پیدا کردم و مشکلات عزیزان معلول موردبررسی قرار گرفت، برای رفع مشکلات استان نیازمند برنامه و نقد اصحاب رسانه هستم.
 
استاندار قم با اشاره به مشکلات مسکن خبرنگاران، گفت: اقداماتی در زمینه رفع مشکل مجردها با شرط سنی در حال پیگیری است که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسد تا مشکل مسکن خبرنگاران قمی نیز رفع شود.
 
خبرنگاران فاقد بیمه به اداره ارشاد استان مراجعه کنند 
 
سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد استان قم  نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: رفع مشکل بیمه خبرنگاران مورد تأکید است و هر خبرنگاری که فاقد بیمه است با مراجعه به اداره کل ارشاد استان مشکل وی را برطرف می‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته سهم اختصاصی یارانه به مطبوعات افزایش پیداکرده است و امیدواریم با این یارانه بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات مطبوعات و اصحاب رسانه برداریم.
 
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 101442

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101442/استاندار-قم-رفع-مشکلات-مهم-ترین-دغدغه-مدیران-استان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir