کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: تست گرم مترو به‌زودی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1400 ساعت 14:39

استاندار قم گفت: تست گرم پروژه مترو به‌زودی با ورود واگن انجام خواهد شد و در صورت عدم مشکل، این اقدامات نهایتاً تا پایان سال به نتیجه می‌رسد.


به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان قم، با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری امانی واگن برای راه‌اندازی پروژه مترو اظهار داشت: مشکلاتی برای تحویل واگن از شهرداری تهران ایجادشده بود که در جلسه اخیر این مشکل رفع شده است.

وی با بیان اینکه برخی ضوابط اداری در شهرداری و شورای شهر تهران برای تحویل واگن به مترو قم وجود دارد، تصریح کرد: در جلسه اخیر موضوعاتی مانند وثیقه مالی برای شرکت مربوطه مطرح بود که با هماهنگی‌ها این موضوع حل‌شده است.

استاندار قم با بیان اینکه با تعهد به شهردار تهران این واگن‌ها به‌زودی به مترو قم ارسال می‌شود، تصریح کرد: تست گرم پروژه مترو به‌زودی با ورود این واگن‌ها انجام خواهد شد و در صورت عدم مشکل، این اقدامات نهایتاً تا پایان سال به نتیجه برسد.

وی با اشاره به پیگیری پروژه مونوریل و برخی از پروژه‌های مهم استانی و شهری در سفر آینده رئیس‌جمهور عنوان کرد: مونوریل قم ملاحظاتی داشته که باید بخشی به آن اضافه‌شده و با یک نگاه جدید این پروژه را پیش برد که سازوکارهای رفع مشکلات آن فراهم‌شده و کار به جاهایی رسیده و باید جلوتر برویم.

وی در مورد آخرین وضعیت اختصاص ۵۶۰ هکتار از اراضی شهرک پردیسان قم برای اجرای طرح جهش مسکن گفت: پردیسان مشکلات خاصی داشته که در سال‌های گذشته برخی از این مشکلات رفع شده است، اما همچنان برخی از مسائل آن وجود دارد که بنا شد برای طرح جدید پیوست فرهنگی و آموزشی دیده شود که این موضوع را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 101454

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101454/استاندار-قم-تست-گرم-مترو-به-زودی-انجام-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir